گزارشی از اقدامات 100 روزه دولت به زودی در دسترس خواهد بود

ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789548

نایب رئیس مجلس گفت که رئیس جمهور به زودی گزارشی از مبارزات 100 روزه دولت ارائه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمحمد حسینی شنبه شب در گردهمایی نیروهای انقلاب در استان کرمان با اشاره به اینکه این دولت گوش شنوایی دارد و رئیس جمهور توجه ویژه ای به این موضوع دارد، افزود: تغییر کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب وزرا و مسئولیت ها باید با دقت تمام انجام شود، گفت: ما در دولت تاکید کرده ایم که مسئولان مردمی و انقلابی باید هر چه زودتر انتخاب شوند و معتقدیم با دولت قبلی اهداف محقق نمی شود. “.

نایب رئیس مجلس گفت: مشکلات زیادی را از دولت قبل به ارث برده ایم و همین مسائل یکی از دلایل تاخیر در انتخابات بخشداران شده است، بیایید مردی مردمی و انقلابی انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه خواسته های استان در اولین جلسه هیئت دولت مطرح و پیگیری می شود، گفت: ورود آمریکا به برجام خواستار رفع همه تحریم ها شد.

حسینی با بیان اینکه دولت در کنار مردم ایستاده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام می دهد، ادامه داد: در عرصه جهانی و با همکاری کشورهای همسایه برنامه ها به خوبی پیش می رود، از سوی دیگر پس از ارائه گزارش 100 روزه رئیس جمهور اعلام خواهد کرد. سند دولت برای تحول ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در کشور و استان کرمان نیروهای انقلابی برای خدمت حضور دارند، گفت: در اسرع وقت پاسخگوی مطالبات نیروهای انقلابی استان کرمان برای خدمت به رئیس جمهور خواهیم بود. “

نایب رئیس مجلس گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم و خداوند به استان کرمان دلگرمی دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید