گسترش تفکر بسیجی اقتدار انقلاب اسلامی را به همراه داشت


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815160

سرهنگ سوری با بیان اینکه بسیج و سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: گسترش تفکر بسیجی اقتدار انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سرهنگ مجید سوری صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر در سال 1380 در حال برگزاری است.

وی با استناد به تفکر بسیجی افزود: رزمندگان با تفکر بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند و این مقاومت امروز الگوی بسیاری از کشورها شده است و با این ترس باعث تسلیم شدن استکبار جهانی شده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج در این سال ها در عرصه های مختلف محرومیت زدایی، سازندگی، فرهنگی، علمی و تاج نشینی نقش خوبی داشته است و تفکر بسیجی باعث شده است که هرچه گسترش می یابد، انقلاب ادامه خواهد داشت

سرهنگ سوری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران یکی از پدیده های بی نظیری بود که با وجود همه توطئه های دشمنان همچنان روز به روز با اقتدار ادامه دارد که اهداف انقلاب برآمده از اهداف امام عصر(عج) است. مانند).

وی گفت: بسیج و سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند که در این سال ها در همه عرصه ها و میادین با جان و دل از انقلاب دفاع کردند و به دستور مقام معظم رهبری همواره آماده خدمت هستند. “

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر به رسمیت شناختن انقلاب خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم انقلاب و دستاوردهای آن را بیشتر به نسل جوان بازگو کنیم و باید از انقلاب دفاع کنیم، انقلاب را بشناسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید