گفتمان ناب «هنر انقلاب» با کار ارزشمندی تداوم می یابد

ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779157

مرادی بیناباج با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر در تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان ناب هنر انقلاب با کار ارزشمند قابل گسترش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر فلک، میثم مرادی بیناباج ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: حوزه هنری لرستان از نظر امکانات، تجهیزات و سخت افزار بسیار توانمند است و از معدود استان هایی است که از امکانات خوبی برخوردار است. در این زمینه و مطلوب است.

وی افزود: در این راستا با وجود چنین امکاناتی، فرصت کار، تولید و برگزاری رویدادها و فعالیت های دیگر در عرصه هنر انقلاب اسلامی وجود دارد.

معاون امور هنری استان ها در حوزه هنری گفت: اگر بخواهیم حوزه هنری را به یک نام بشناسیم، فعالیت و حیات آن در ثبت خاطرات دفاع مقدس، رزمندگان انقلاب و غیره است. رویدادهای این دوره یکی از استان های پر از این مضامین و مضامینی است که در دفاع مقدس شاهد آن هستیم که تاکنون تنها به بخش کوچکی از آن پرداخته شده است.

مرادی بیناباج با اشاره به حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی گفت: در این زمینه باید کارهای زیادی انجام شود و با توجه به تعداد عناوینی که تاکنون ساخته شده است، این نشان از توانایی استثنایی تاریخ شفاهی دارد. انقلاب لرستان از جمله بلدچی که اثر بسیار ارزشمندی است.»

وی گفت: امیدواریم جبهه فرهنگ و هنر انقلاب در استان با پرچم هنر بتواند روزهای درخشانی را پیش رو داشته باشد و این امر با کمک هنرمندان و حمایت مسئولان میسر می شود.

معاون امور هنری استان ها در کشور در خصوص معرفی مدیر جدید هنری گفت: امروز فردی که از خانواده حوزه هنری است سکاندار این حوزه می شود. متعلق به تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.»

مرادی بین‌بای گفت: همچنین رهبر سابق که سال‌ها در این عرصه فعالیت داشته، یکی از مدیران با تجربه در عرصه هنر بوده و در استان‌های مختلف حضور موثر و ارزنده‌ای در تلاش برای نشر طهارت داشته است. گفتمان هنر انقلابی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید