گول نخورید! قرعه کشی استقلال خیلی خطرناک است

گول نخورید!  قرعه کشی استقلال خیلی خطرناک است

صادق ورمزیار بازیکن و کاپیتان سابق استقلال در خصوص قرعه کشی تیم ریکاردو ساپینتو در بیست و دومین دوره لیگ برتر اظهار نظر کرد.

به نظر شما قرعه استقلال که در ابتدا به تیم های لیگ داده شده آسان است؟

این اشتباه است که فکر کنیم چون استقلال در ابتدا با تیم های لیگ بازی می کند، کار آسانی است. شروع لیگ برای ما خیلی مهم است به خصوص اولین بازی ما در تهران مقابل سپاهان.

تو چی میگفتی

سپاهان همیشه حریف قابل احترام، قوی و جدی استقلال محسوب می شد. این تیم با تغییرات کلی در کادر فنی و جذب بازیکنان خوب قطعا می خواهد شروعی موفق در لیگ برتر داشته باشد. به همین دلیل اولین بازی استقلال در تهران مقابل سپاهان بسیار حساس است.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

استقلالی ها اگر بازی را ببرند با روحیه بالاتر به انزلی می روند اما اگر این بازی را نبردند با روحیه پایین تری به انزلی می روند.

بازی در انزلی را چگونه پیش بینی می کنی؟

تیم انزلی همیشه تیمی سرسخت و به نوعی سخت به حساب می آمد. همچنین آنها پس از سال ها به لیگ برتر بازگشته اند و هوادارانشان می خواهند در اولین بازی خانگی خود برای ملوان سنگ تمام بگذارند. بنابراین میدان دوم قطعا برای استقلال تعیین کننده است. هم شرایط چمن و هم شرایط سکوهایش. چون ملوان با بازی در زمین خود آشناست و اصلا استقلالی ندارد. همچنین چند بازی این تیم را در فصل گذشته در لیگ دیدم و حریف قابل احترامی است. مس کرمان سپس به حساسیت خود پی می برد. در مجموع اگر استقلال بتواند در بازی های اول خود پیروز شود و از سه چهار هفته اول نتیجه بگیرد، استرس کمتری خواهد داشت و بعد به ترتیب به مصاف حریفان خواهند رفت.

درباره دربی هفته دوازدهم چه احساسی داری؟

فکر می کنم برای داربی کمی دیر شده است. البته تساوی از این نظر بسیار تعیین کننده است، اما تقریباً وقتی تیم ها به پایان نیم فصل می رسند، فاقد نشاط و شادابی هفته های میانی هستند. اگرچه دربی همیشه ویژگی ها، طراوت و زیبایی خود را دارد، اما ای کاش دربی در هفته هفت و هشتم برگزار می شد.

در مجموع به تساوی استقلال در فصل جدید چه امتیازی می دهید؟

به نظرم برای استقلال خیلی خطرناک است. به این دلیل که اگر او هفته‌های اول بازی‌ها را پشت سر نگذارد، نتایج می‌تواند استقلال را به حاشیه ببرد و او را به دام بیاندازد، اما در صورت پیروزی، می‌تواند جایگاه خود را در صدر جدول تا هفته‌های هفتم و هشتم تثبیت کند و بله. نتیجه مورد نیاز را دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید