یادواره شهدای کارگر و کارفرما در مازندران برگزار می شود


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877344

علی باقری گفت: یادواره شهید جامعه کارگری کشور، شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخا میزبان فریدونکنار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ علی باقری امشب در اولین جلسه ستاد یادواره شهدای کارگر و کارفرما در مازندران که با حضور رئیس سازمان کارگری کربلا و کارخانجات مازندران، معاونین اداره کل، روسای سازمان کارگری و کارگری برگزار شد. تشکل های کارگری و سران منطقه بسیج کارگری در استان فرهنگ ایثار و شهادت در استان و کشور ما.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه وجود فرهنگ ایثار و ایثار در بین مردم این نظام خط مقدم را در سخت ترین شرایط قرار داده است، تصریح کرد: باید در چنین شرایطی تلاش و رفتار کنیم. که شرمنده شهدا نباشیم.

رئیس ستاد یادواره شهدا و کارفرمایان مازندران ایثارگران و ایثارگران مسئولین را وظیفه خود دانستند تا به مردم شریف این سرزمین اسلامی خدمت رسانی کنند.

وی در ادامه گفت: تعاونی کار، کار و رفاه اجتماعی مازندران از هیچ تلاشی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دریغ نخواهد کرد.

حفاری تشکل های کارگری را بهترین شرکای اجتماعی استان برشمرد و افزود: همکاری خوبی با تشکل ها داریم و باید خدمات ویژه ای به این دسته از کارکنان ارائه کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کارگران به عنوان دستی در جهش تولید و نیروی تولیدی یکی از مهمترین اقشار اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود همه تنگناها از هیچ تلاشی برای ایران دریغ نمی کنند. رفاه و کامیابی . .

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و دبیر ستاد یادواره شهدا و کارفرمایان مازندران نیز جایگاه کارگران کشور را بسیار مهم دانست و افزود: کارگران بزرگ.

سید جواد حسینیان با تاکید بر اینکه کارگران همواره در خط مقدم جنگ نابرابر اقتصادی هستند، تصریح کرد: از دیدگاه امام راحل و مقام معظم رهبری جایگاه رفیع کارگران و لزوم توجه به این قشر همواره مشهود است.

وی گفت: دشمنان ما از راه های مختلف به اسلام و انقلاب حمله می کنند و وظیفه ما دفاع از اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران است.

حسینیان با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در رونق کشور دارند، گفت: کارگران به عنوان فعالان اقتصادی کشور را به سمت پیشرفت سوق می دهند.

رئیس سازمان کارگری و کارخانجات سپاه کربلا گفت: یادواره شهید شاخص کار کشوری شهید گرانقدر نوروزعلی یزدانخا در هفته جهانی دفاع در منطقه فریدونکنار میزبان سپاه خواهد بود و به همین مناسبت مراسم ملی برگزار می شود. به مناسبت سالگرد شهادتش

حسینیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مستند و فیلم هایی درباره شهید یزدانکا در دست ساخت است، کتاب صوتی در دست تهیه، کتاب شهید در حال تجدید چاپ، سردیس شهادت، تبلیغات محیطی و… است.

وی گفت: باید بتوانیم هر چه بیشتر این شهید را به جامعه کارگری و مردم تقدیم کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در این دیدار با اشاره به اینکه شهید یزدانخواه و خانواده ایشان حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: 5 شهید از خانه یزدانخواه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

محمد برمر با بیان اینکه شهید نوروزعلی یزدانکاه کارگری فداکار بود، افزود: جبهه کار و تولید یک جبهه مقدس است و کارگران مدافع حرم اقتصادی در این جبهه هستند.

در این مراسم از لوگو و یادمان شهدای کارگر و کارفرمای استان مازندران رونمایی و تصمیمات کارکنان ستادی یادواره های کارگری و کارفرمایی استان مازندران ارائه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید