یزد، استان پایلوت در زمینه احیای ختنه نساجی


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887420

نوروزی سرپرست تیم تطبیق امام جماعت کشور گفت: تصمیم بر این است که 50 کارگاه در زمینه تولید پوشاک در یزد راه اندازی شود و در این راستا اعتباراتی در اختیار استان قرار گیرد تا به مردم آسیب دیده یزد و مردم آسیب دیده کمک شود. اقتصاد کشور.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عارف نوروزی در دیدار با امام جمعه یزد با اشاره به خسارات مالی وارده به مردم اظهار داشت: برای جبران بخشی از این خسارات مالی به مردم و ارائه تسهیلات به اقشار کوچک و خانگی برنامه داریم. بخشی از این خسارات جبران می شود.

وی افزود: بسیاری از مدارس و مساجد آسیب دیده اند و امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را برای مرمت و بازسازی این بناهای تخریب شده انجام دهیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کشور با اشاره به آسیب مشاغل خرد در یزد و اهمیت صنعت پوشاک برای اقتصاد کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه صنعت پوشاک در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. و همچنین با توجه به واردات پوشاک به ایران، این صنعت در کشور سرکوب شده است، بنابراین راه حل این است که 50 کارگاه تولیدی پوشاک در یزد راه اندازی شود و اعتباراتی در اختیار استان قرار گیرد تا هم به اشتغال آسیب دیدگان کمک شود. مردم یزد و همچنین برای اقتصاد کشور.

نوروزی بیان کرد: یزد به عنوان یک استان پایلوت می تواند در این زمینه پیشرو و پیشگام باشد و در صورتی که طرح بهبود و احیای صنعت نساجی استان یزد به نتیجه مطلوب برسد، با گسترش این طرح در کشور، صنعت نساجی می توان 100 درصد را احیا کرد و دولت را در زمینه تولید پوشاک با کیفیت بی نیاز کرد.

وی از تامین منبع مالی برای ایجاد 50 کارگاه پوشاک خبر داد و افزود: با اتصال کارگاه های پوشاک به شبکه های فروش اینترنتی و بازاریابی می توان به گسترش فعالیت این کارگاه ها کمک کرد.

نوروزی از بررسی شرایط صادرات پوشاک تولید شده در این کارگاه ها خبر داد و گفت: امیدواریم با تولید پوشاک با کیفیت بتوانیم صادرات پوشاک را در کشور احیا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید