یزد منبع درمان ناباروری در کشور است

ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792866

عین اللهی گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و درمان ناباروری از یزد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، بهرام عین اللهی امشب در جلسه شورای اداری استان یزد با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی یزد یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی یزدرسا است. کشور اینجا یزد بود.

وی گفت: یکی از بزرگترین اقداماتی که در حوزه سلامت در یزد می توان انجام داد تکمیل و تکمیل پروژه ها است.

عین اللهی ادامه داد: 40 میلیارد تومان برای دانشکده پرستاری، 25 میلیارد تومان برای ساختمان پیوند مغز استخوان، 140 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان های بافق، بهاباد، اشکذر و ابرکوه و غیره. از مهمترین مصوبات در حوزه بهداشت و درمان می باشد.

وی گفت: 170 میلیارد تومان برای پژوهشکده تولید مثل در نظر گرفته شده است که 100 میلیارد آن توسط استاندار از طریق فروش اموال تامین می شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: 5 میلیارد تن برای انتقال خون در اردکان پیش بینی شده است.

عین اللهی با اشاره به سفر خود به خاتم و مروست گفت: محرومیت ها در شهرهای جنوبی یزد محسوس است و باید در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان ها برای آنها کار عاجل انجام شود.

وی گفت: توسعه شفاخانه آیت الله خاتمی هرات با پیشرفت 40 درصدی باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد و در برخی زمینه ها واقعاً باید شاهد التزام به عدالت باشیم.

عین اللهی با اشاره به اینکه مردم مشکلات خود را در حوزه های مختلف از جمله تامین مواد اولیه دام، ماشین های آتش نشانی، پسماند، سرویس مدارس، راه و … مطرح کردند، افزود: بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان نیز باید مورد توجه قرار گیرد. به خصوص انجام شود، زیرا مهربانی در این زمینه کارساز است.

وزیر بهداشت گفت: هدایای آستان قدس رضوی در مروست مشکلاتی دارد که باید تکلیف آن مشخص شود زیرا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه کار مردم خاتم و مروس فقط کشاورزی است، گفت: مردم باید به فکر کار خود در صنعت نیز باشند تا فرصت های شغلی دیگری برای آنها فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید