یهودیان حاج قاسم را گروگان گرفتند/ استکبار جهانی از «ایمان» شهید سلیمانی می ترسد

ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796420

رئیس انجمن یهودیان استان یزد گفت: سردار سلیمانی متعلق به همه مردم آزادیخواه و محبوب یهودیان واقعی بود و این مردم نیز از شهادت وی ناراحت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هداد گوهریان، رئیس انجمن یهودیان استان یزد در گفت و گو با یزدرسا گفت: دین و حتی ملیت مردم برای سردار سلیمانی مهم نیست. شهید سلیمانی مخالف زورگویی است و در نقطه مقابل طرفدار مستضعفان و ناآگاهان دین خود است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی محبوب همه مذاهب و آزادی خواهان است و سخنان مسئولان رژیم صهیونیستی را نباید پای یهودیان نوشت چرا که رژیم صهیونیستی در واقع یک حزب است و نماینده یهودیان نیست. بدون اعتبار

گوهریان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه شهید سلیمانی مایه رعب و وحشت در دل استکبار است، گفت: استکبار و در راس آن آمریکا ذلت همه ملت ها را می خواهد که همیشه به آنها نیاز داشته باشند، با موشک، سلاح هسته ای و حتی می جنگند. واکسن و ترس از ایمان سردار سلیمانی که می تواند زمینه ساز این توانایی ها باشد.

رئیس انجمن یهودیان با بیان اینکه جامعه یهودیان خود را موظف به ادامه راه سردار سلیمانی در حفاظت از مرزهای سرزمینی ایران می دانند، گفت: اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و مردم از این موضوع ناراضی هستند، اما دلیل این مشکلات اقتصادی است. تحریم است

وی ادامه داد: یهودیان مقیم ایران مانند همه مردم کشور فارغ از دین و مذهب، سربازان آیت الله خامنه ای رهبر ایران هستند و مطیع اوامر ایشان هستند و هرجا یهودیان ساکن ایران احساس امنیت و استقلال کنند، ایران در خطر است. برادرانشان در کنار هم از مرزهای ایران دفاع خواهند کرد.

هداد گوهریان در پایان گفت: استکبار فکر می کرد با شهادت سردار سلیمانی هیچکس جرات نمی کند در مقابل آمریکا بایستد اما شهادت سردار سلیمانی باعث شد جوانان کشور و حتی مردم کشورهای دیگر در مقابل آمریکا بایستند. ایالات با شجاعت بیشتر .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید