یک برنامه استراتژیک برای مدیریت زنجیره تامین نفت تدوین شده است

زمان: 17:14
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774978

به دستور مدیر اجرایی شرکت ملی نفت ایران ، تهیه ، تدوین و اجرای برنامه مدیریت استراتژیک زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت تولید و حمایت قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شرکت ملی نفت ایران از صدور دستور مدیرعامل برای تهیه ، تدوین و اجرای برنامه مدیریت استراتژیک زنجیره تامین برای شرکت ملی نفت ایران با رویکرد اقتصادی مقاومتی خبر داد و در این زمینه نوشت: در اجرای رایج سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه اعلامیه انرژی در گام دوم انقلاب و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و بر اساس اسناد برنامه ششم توسعه ، اساسنامه شرکت ملی نفت ایران و قانون حداکثر استفاده از ظرفیت داخلی و حفاظت از کالاهای ایرانی تهیه شده توسط محسن اجسته مر ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران. و تدوین برنامه راهبردی برای مدیریت زنجیره تامین شرکت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار مدیریت پشتیبانی تولید و عرضه کالا به شرکت نفت قرار گرفت.

در این راستا ، با توجه به ماهیت بین المللی صنعت نفت و نقش تجارت ، تجارت و توسعه بین المللی در چشم انداز آینده این صنعت ، نتایج “مطالعه مقایسه ای مدیریت زنجیره تامین در بهترین شرکت های نفتی بین المللی در جهان” و پایبندی به اصول اقتصاد مقاومتی. ، نقاط قوت و ضعف سازمان و همچنین فرصت ها و تهدیدهای محیط زیست مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ، پیش نویس مدل زنجیره تامین محلی شرکت ملی نفت ایران با همکاری شرکتهای تابعه ، تولیدکنندگان و کارشناسان نفت طراحی و بازنگری شد و پس از تأیید نهایی با مشارکت م organizationalثر سازمانی کلیه واحدهای مربوطه ، جهاد نیز انجام شد. اجرا شده و در این راستا اقدامات لازم جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در افق چشم انداز 1404 انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید