100 مدرسه در خراسان جنوبی با همت جهادگران نوسازی می شود


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1885958

حسینی گفت: پیش بینی می شود تا پایان تابستان امسال یکصد مدرسه در استان با هزینه 5 هزار نفری روز برای جهادگران بازسازی و بهسازی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح هجرت 3 در سال گذشته 62 مدرسه مرمت، بهسازی و زیباسازی شدند.

معاون امور تربیتی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: 250 گروه جهادی در طرح هجرت 3 مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس استان مشارکت و فعالیت دارند که 187 نفر از این گروه ها زن و مرد هستند. دانش آموزان استان .

وی از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 76 مدرسه دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم استان خبر داد و گفت: طرح شهید بهنام فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط جوانان با سه مرکز مرکزی است. جامعه، یعنی خانه، مدرسه و مسجد.

حسینی با بیان اینکه تعداد مدارس مجری طرح بهنام نسبت به سال گذشته به 40 مدرسه افزایش یافته است، افزود: طرح آموزش و پرورش شهید بهنام محمدی با بهره گیری از ظرفیت مدارس و مساجد کشور به دنبال تربیت جوانان به سبک انقلاب اسلامی است. .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به آغاز دوره آموزشی 212 نفر از فرماندهان زن و مرد یگان های مقاومت پیشگامان از اواخر مردادماه تا ابتدای شهریور ماه سال جاری، گفت: این دوره آموزشی برای 212 نفر از فرماندهان زن و مرد واحدهای مقاومت پیشگامان آغاز شد. تکامل و خودسازی، ارزشیابی علم و اخلاق نظم، مشارکت و همفکری از مهمترین محورهای اردوهای استانی مدارس است.

وی از برگزاری دوره توانمندسازی 103 معلم واجد شرایط برای تدریس آموزش دفاعی به مدت 32 ساعت در نیمه دوم مهرماه خبر داد و گفت: در حال حاضر 500 معلم زن و مرد در دبیرستان های استان در حال تدریس دوره های آموزشی دفاعی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید