100 واحد فناور در کرمانشاه قابلیت دانش بنیان دارند


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842863

سیامک آزادی گفت: بیش از 100 واحد فناور در کرمانشاه طی ارزیابی های اولیه به شرکت های دانش بنیان تبدیل می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک آزادی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: در حال حاضر 63 شرکت دانش بنیان در استان کرمانشاه فعالیت می کنند و بیش از 100 واحد فناور طی ارزیابی های اولیه تمایل به تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان دارند و در حال بررسی شرایط آنها هستیم.

وی افزود: شناسایی سایر واحدهای فناور که تمایل به تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان دارند نیز در دستور کار قرار دارد و ارزیابی های اولیه در این حوزه در ماه آینده به پایان می رسد.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ابلاغ قانون جهش در تولید دانش بنیان گفت: این قانون به منظور رفع موانع و تسهیل در توسعه شرکت های دانش بنیان و فناوری تصویب و ابلاغ شد. واحدها

آزادی بیان کرد: قانون جهش در تولید دانش دارای سه محور اصلی شامل توسعه ابزارهای حمایتی مالی، رفع موانع و توسعه زیرساخت ها و توسعه بازار شرکت ها و واحدهای فناور دانش بنیان است.

وی با اشاره به پتانسیل خوب قانون دانش بنیان، قانون جهش حمایتی از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور افزود: در حمایت از شرکت ها و فناوری های دانش بنیان. به طور جامع تدوین و ابلاغ نشده است.

آزادی گفت: امیدواریم همه دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند و حمایت های لازم را از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید