1135 زائر زنج در اولویت اعزام به حج هستند


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821867

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه از سال 1388 تاکنون یک هزار و 135 زائر در این استان ثبت نام کرده اند، گفت: .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم احدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 135 زائر از استان زنجان از سال 99 ثبت نام کرده و در انتظار اعزام به حج هستند.

وی گفت: در حال حاضر 1135 نمازگزار در کاروان ها ثبت نام کرده اند که اقدام کرده و منتظر اعزام هستند.

احدی با بیان اینکه ظرفیت اعزام باید به طور کامل برای کشور مشخص شود، گفت: در صورت کاهش ظرفیت به هر نحوی، تعداد زائران در استان زنجان و کل کشور به یک اندازه کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زائران مشخص شده در اولویت اعزام است، گفت: در صورت انصراف این افراد بنا به دلایلی، افرادی که قبلا ثبت نام و انصراف داده اند ثبت نام می شوند یا نوبت بعدی آنها خواهد بود.

رئیس سازمان زیارت و زیارت حج، پذیرش زائران زیر 65 سال، واکسیناسیون با واکسن های مجاز اعلام شده از سوی عربستان و گواهی منفی آزمایش تاج گذاری را از جمله شرایط اعزام زائران عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام نوروز ثبت نام اولیه برای اعزام زائران به عتبات عالیات انجام شد، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 4 کاروان 40 نفره اعزام شدند و پس از این 4 کاروان دیگر داوطلبی برای اعزام وجود ندارد تا همه نامزدها در ایام نوروز به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید