20 هزار نفر در ایستگاه های گردشگری دریایی مازندران از سرگرمی استفاده می کنند


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818017

محمد تقی انزان پور از استقبال گسترده مسافران نوروزی از سفرهای تفریحی و دریایی در سواحل مازندران خبر داد و گفت: تاکنون 20 هزار نفر در ایستگاه های گردشگری دریایی استان از تفریح ​​و سرگرمی استفاده کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تقی انزان پور در گفتگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: با وجود شرایط نامساعد و ناپایدار جوی در اکثر روزهای پایانی سال و ابتدای سال جاری، تاکنون بیش از 20 هزار نفر از تفریحات دریایی در ایستگاه های گردشگری دریایی در منطقه «کل (بین رامسر و فرح آباد ساری) استفاده می کردند.

وی افزود: پیش بینی می شود در روزهای آینده در هوای مطبوع از تفریحات آبی بیشتری استقبال شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از 85 ایستگاه گردشگری ساحلی در حال خدمات رسانی به مسافران هستند، ادامه داد: از رانندگان جت اسکی جلوگیری می شود.

وی نصب بنر در ایستگاه های گردشگری و توزیع بروشورهای حاوی هشدارهای ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی در بین مسافران دریایی، ارسال پیام هواشناسی به مدیران ایستگاه های گردشگری و تجهیزات نجات غریق از دیگر اقدامات اداره کل بنادر و دریای استان مازندران است. فرهنگ ایمنی دریانوردی و ارتقای سطح ایمنی سفر و تفریحات دریایی در نوروز.

آنزان پور گفت: مرکز امداد و نجات دریایی بندر نوشهر در صورت بروز حادثه دریایی در سواحل استان با شماره تلفن 1550 به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید