20 کتاب با محوریت نقش روحانیت در حراست مقدس نوشته شده است


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840734

کراچاهی رئیس هیئت علمی دانشجویی استان یزد گفت: همایش بزرگ «تبلیغات دفاع مقدس» با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی قره چاهی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری کنگره ملی 4000 شهید روحانی که قرار است 13 خردادماه در شهر کوم برگزار شود، اظهار کرد: این کنگره دو هدف مهم دارد که جم برگزار می شود.

وی گفت: تاکنون با 68 خانواده شهید روحانی در استان یزد دیدار داشته ایم و قیام علیه سایر خانواده ها به بعد از کنگره موکول شده است.

کراچاهی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در مصلی نماز جمعه قم افتتاح شد و تا 7 خرداد دایر است، افزود: در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری یادواره شهدا، عکس هایی از شهدای روحانی و استان های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: بخشی از این نمایشگاه به دانشمندان یزدی که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند اختصاص دارد و عکس های آنها در معرض دید مردم قرار گرفته است تا مردم بیشتر بدانند.

کارا چاهی همچنین به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی در چهارم هورداد در استان کوم اشاره کرد و گفت: پس از برگزاری کنگره برنامه های متعددی در استان یزد برگزار می شود و تلاش شده این کنگره ها توقف ناپذیر بماند.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد افزود: برگزاری یادواره شهدا در شهریورماه و برگزاری همایش بزرگ با عنوان تبلیغ در دفاع مقدس با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار می شود. در میان آن برنامه ها

وی با اشاره به رونمایی از دو مستند که با همکاری صدا و سیما ساخته شده است، افزود: تاکنون 20 عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در حراست مقدس نوشته شده است که قطعا این آثار افزایش خواهد یافت.

کراچاهی گفت: استان یاز در مجموع 134 روحانی دارد که شهید محمدتگی بافقی از شهدای شاخص استان و کشور که بر اثر شکنجه های رضا شاه به شهادت رسید. به تعداد کل شهدای استان اضافه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید