300 شهید گروهک های ضدانقلاب مفقودالاثر هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار داوود مهاجر در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: در سال 1380 از پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج استقبال شد.

وی افزود: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بعد از دوران دفاع مقدس دو حرکت فرهنگی ماندگار داشتیم که ارتباط مردم با دوران دفاع مقدس را حفظ کرد که یکی از آنها تفحص شهدا و شهدا بود. دیگری کاروان های راهیان نور».

سردار مهاجر خاطرنشان کرد: تفحص این بانوی شهید نیز موج فرهنگی گسترده ای را در کشور ایجاد کرد و تدفین گسترده وی در نقاط مختلف ایران نشان داد که همه مردم ایران فارغ از هر دین و نژادی به وجود شهدا افتخار می کنند.

وی افزود: ورود پیکر شهید فاطمه اسدی پس از 37 سال نشان داد که مردم ایران همیشه در راه شهدا هستند و گروه های ضدانقلاب همچنان در بین مردم منفور هستند و اقدامات ضد بشری آنها برای همیشه محکوم به فنا است. تاریخ.”

سردار مهاجر گفت: گروهک های ضدانقلاب هیچگاه موضع مردمی نداشتند و ادعاهایشان شعاری بیش نبود چرا که اقدام غیرانسانی گروهک ضدانقلاب با این بانوی شهید به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدای شمالغرب کشور در ادامه سخنان خود از وجود 300 شهید مفقودالاثر مهاجر و انصار توسط گروهک های ضدانقلاب خبر داد.

سردار مهاجر افزود: همچنین نزدیک به هزار شهید مفقودالاثر مرتبط با دوران دفاع مقدس داریم و این مهم را در مرز عراق و داخل کشور عراق داریم و تفحص از این بزرگواران ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید