600 خانوار روستایی نظرآباد 2 سال در سودای گاز هستند/ زمانی که هوای سرد مردم را مجبور به مهاجرت کرد

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789989

دو سال پیش گازرسانی به روستاهای عبدل آباد و نصرت آباد کلنگ زنی شد و قرار بود این پروژه 22 بهمن افتتاح شود اما هنوز خبری از بهره برداری از آن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکبرخی از کلنگ ها را به نفع مردم روی زمین می اندازند، اما ظاهراً برای روستاهای عبدل آباد و نصرت آباد نظرآباد یا زمین سفت بوده و یا کلنگ معمولی نبوده است.

یکی از اهالی این روستا در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: دو سال پیش گازرسانی تخریب شد و اعلام شد در 22 باخمن افتتاح می شود اما هنوز خبری از بهره برداری آن نیست.

عدم پایبندی کارکنان به وعده های خود مشکلات مختلفی را برای اهالی این دو روستا ایجاد می کند چرا که به دلیل دمای بالا مردم اقامت و مهاجرت را ترجیح می دهند.

یکی دیگر از اهالی روستا به خبرنگار تیتریک می گوید؛ حتی در تامین روغن هم مشکل داریم و همچنان مجبوریم از کپسول و وسایل گرمایشی استفاده کنیم.

به گفته اهالی برخی از تانکرهای ترانزیت گازوئیل حمل می کنند و مجبور به خرید آن می شوند که برای پاسخ به این مشکل به سراغ مدیرعامل شرکت گاز البرز رفتیم.

گفاریان به خبرنگار تیتریک می گوید؛ به دلیل موانع محلی 3 روستا مشکل گازرسانی داشتند اما کار در حال انجام است و قول می دهیم تا دهه فجر امسال گازرسانی شود.

اما 600 خانوار در روستاهای عبدل آباد و نصرت آباد از توابع بخش تنکمان زندگی می کنند و باید منتظر ماند و دید آیا برای بار سوم به وعده ها عمل می شود یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید