90 درصد ناوگان اتوبوسرانی در مرز مهران قرار دارد. 1300 میلیارد برای اربعین امسال هزینه شد


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896893

معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای

معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای گفت: 8 هزار اتوبوس زائر را از نقاط مختلف کشور جابجا می کنند و از ابتدای پیاده روی اربعین تاکنون بیش از 850 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی کشور جابجا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با ایلام بیدار گفت: 8 هزار اتوبوس زائران را از نقاط مختلف کشور جابجا می کنند و از ابتدای پیاده روی اربعین تاکنون بیش از 850 هزار نفر تردد کرده اند. توسط پارک کشور اتوبوس عمومی منتقل شده است.



وی با اشاره به تعداد زائران در 24 ساعت گذشته تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 67 هزار و 700 نفر از مرز بین المللی مهران از کشور خارج و 130 زائر به کشور بازگشتند.

امانی ادامه داد: برای اربعین 1401 بیش از 1400 میلیارد تومان در راستای اقدامات راه و شهرسازی هزینه شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در پایان گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران به نقاط مختلف کشور، با اقدامات بعدی که انجام شده، 90 درصد اتوبوس های کشور ناوگان به سمت مرز مهران هدایت می شود.

وی تصریح کرد: از زائران اربعین حسینی با آب میوه و کیک پذیرایی می شود و از همه ظرفیت ها استفاده می شود تا بتوانیم خدمات خوبی به زائران ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید