900 دانش آموز بسیجی هرمزگانی به راهیان نور اعزام شدند


ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817689

فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی هرمزگان اعلام کرد؛

رئوفی از اعزام حدود 900 زائر در قالب کاروان های دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عارف رئوفی فرمانده ناحیه بسیج دانش آموزی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به شعار محوری کاروان های راهیان نور دانش آموزی با نام دانش آموزان مدرسه شهید سلیمانی اظهار داشت: و اساتید در این برنامه کار ویژه دانش آموزان و جلسات برگزار می شود. در این سفر و برنامه های مستمر راهیان نور پس از سفر بر اساس تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مولفه های چندبعدی شخصیت شهید سلیمانی در مقابله با جبهه باطل برنامه ریزی و اجرا شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف بسیج دانش آموزی تربیت و کادرسازی برای انقلاب اسلامی است، نقطه عطف اردوی امسال از نظر اجرایی، تفویض کامل اختیارات و هدایت به کاروان های بسیج دانشجویی و پشتیبانی و نظارت است. اجرای مطلوب برنامه های اردو مرکز راهیان نور حوزه بسیج دانش آموزی هرمزگان واقع در استان خوزستان بود.

لازم به ذکر است کاروان های زائران دانش آموزی هرمزگان در بازه زمانی 12 تا 28 اسفندماه به کشور نور اعزام شدند و از ظرفیت این زائران دانشجو در برنامه های زیارتی جاری و در شبکه سازمانی و دانشجویی استفاده خواهد شد. توانایی ها و علایق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید