96 میلیارد تن طرح کشاورزی در لرستان به بهره برداری می رسد


زمان: 09:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855273

شاهروحی با اشاره به هفته جهاد کشاورزی گفت: 96 میلیارد تن طرح کشاورزی در لرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سید عماد شاهرخی با اشاره به افتتاح طرح 96 میلیارد تومانی کشاورزی لرستان در هفته جهاد کشاورزی، گفت: 33 طرح در این هفته در استان لرستان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از مجموع طرح های قابل افتتاح در حوزه کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی، 25 میلیارد تن در سه طرح آبیاری تحت فشار هزینه شد، افزود: این طرح های آبیاری 650 هکتار از اراضی کشاورزی را پوشش می دهد. “

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در هفته جاری دو مزرعه پرورش ماهی افتتاح می شود و این دو مجتمع 77 تن به ظرفیت تولید ماهی در استان می افزایند.

شاهروحی با اشاره به افتتاح 55 هکتاری شهرک کشاورزی در شهرستان الیگودرز گفت: گل و گیاهان دارویی محمدی در این شهرک کشاورزی کشت می شود.

وی از افتتاح گلخانه چهار هکتاری در کوهدشت خبر داد و گفت: افتتاح یک مرغداری 20 هزار قطعه ای در کوهدشت و دو طرح دیگر که می تواند در هفته جهاد کشاورزی در استان افتتاح شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح ها و طرح ها برای 293 نفر در استان شغل ایجاد می شود و در مجموع 295 خانوار از این طرح ها بهره مند می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید