تحلیل بیت کوین و پیش بینی قیمت این رمز ارز!

بیت کوین در حال حاضر یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است که بسیاری از سرمایه گذاران مایل به خرید و فروش آن هستند. بنابراین روزانه لازم است تجزیه و تحلیل بیت کوین to pay در واقع پیگیری اخبار و تحلیل های ارز دیجیتال بیت کوین هنگام خرید و فروش این ارز و همچنین سایر ارزهای دیجیتال بسیار مفید خواهد بود.

لازم به ذکر است که بیت کوین یک ارز دیجیتال است که در سال 2009 و بر اساس فناوری بلاک چین راه اندازی شد. در واقع ضرورت ایجاد این ارز رفع معایب ارزهای صادره از سوی دولت ها بود. می توان گفت این ارز ذخیره ارزش محسوب می شود و نوعی روش پرداخت خواهد بود. از این رو، محبوبیت بیت کوین روز به روز در حال افزایش است. برای تحلیل این ارز دیجیتال و پیش بینی قیمت آن در آینده با ما همراه باشید.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین

از نظر ارزش ارز، بسیاری از مردم بیت کوین را با طلا مقایسه می کنند. به جرات می توان گفت که این ارز در تمامی صرافی های ارز دیجیتال با بالاترین ارزش بازار خرید و فروش می شود. به همین دلیل است که اکثر سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در ارز بیت کوین دارند. البته علاوه بر این دلایل زیادی برای سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

تحلیل های مختلفی در مورد ارز بیت کوین وجود دارد. به عنوان مثال، گلدمن ساکس که از ارز اتریوم حمایت می کند، معتقد است که ارزش آن در آینده از بیت کوین پیشی خواهد گرفت. از سوی دیگر بلومبرگ معتقد است که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید. با این افزایش قیمت، روند بازار نیز بهینه خواهد شد. بر اساس چه چیزی تجزیه و تحلیل بیت کوین به گفته سرمایه گذاران و مشاوران نهادی در این زمینه، قیمت بیت کوین به یک تریلیون دلار خواهد رسید.

دلایل سرمایه گذاری در بیت کوین

همانطور که گفته شد یکی از دلایل سرمایه گذاری شرکت ها در ارز دیجیتال بیت کوین، استقبال جهانی از این ارز است. با این حال، هنوز دلیل قانع کننده ای برای این موضوع پیدا نشده است. برخی از این دلایل ممکن است شامل موارد زیر باشد:

پیش بینی قیمت <a href=بیت کوین” data-lazy-src=”https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/54a7d5e0-7446-4512-b25a-15881aca219f.jpg” class=”perfmatters-lazy” src=”https://www.w3.org/2000/svg’%20viewBox=’0%200%200%200’%3E%3C/svg%3E”/>بیت کوین” data-lazy-src=”https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/54a7d5e0-7446-4512-b25a-15881aca219f.jpg”/>54a7d5e0 7446 4512 b25a 15881aca219f خبر خاکستریبیت کوین“/>

ترس از تورم

بسیاری از شرکت ها در بیت کوین سرمایه گذاری کردند زیرا معتقد بودند که دولت ایالات متحده با تزریق پول بیشتر به اقتصاد باعث تورم می شود. بنابراین برای دور زدن این مشکل تصمیم گرفتند روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

تراکنش های بیت کوین ایمن و ارزان تر

به گفته بسیاری از موسسات مالی مانند پی پال که در حوزه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تراکنش های امن، سریع و ارزان تری دارند. این باعث می شود بسیاری از کاربران روی این ارزها سرمایه گذاری کنند.

ترس از دست دادن سرمایه

البته همه ترس از شکست سرمایه گذاری مالی دارند. بنابراین برای اینکه از بازار حذف نشوند سعی می کنند خود را با تغییرات وفق دهند. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که باعث می شود بسیاری از سرمایه گذاران به بیت کوین جذب شوند زیرا قصد دارند از همتایان خود بهتر عمل کنند.

دیجیتالی شدن روزافزون جهان

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی به سمت دیجیتالی شدن اشیا پیش می رویم. روی آوردن به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز نمونه ای از پیشرفت در این زمینه است.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال های آینده

قیمت بیت کوین همانطور که انتظار می رفت، در ابتدای سال جاری (2023) افزایش قابل توجهی وجود داشت. بنابراین افزایش بیش از ۷۰ درصدی قیمت بیت کوین در فوریه سال جاری این موضوع را تایید می کند. از سوی دیگر، با انتشار اخبار مثبتی درباره ETF بیت کوین، قیمت این ارز برای عبور از موانع پیش رو آماده شد.

پیش بینی قیمت <a href=بیت کوین با استفاده از تجزیه و تحلیل نمودار” data-lazy-src=”https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/6656304d-58fb-4695-9c69-fccef1b3253f.jpg” class=”perfmatters-lazy” src=”https://www.w3.org/2000/svg’%20viewBox=’0%200%200%200’%3E%3C/svg%3E”/>خبر خاکستریبیت کوین با استفاده از تجزیه و تحلیل نمودار” data-lazy-src=”https://cdn.triboon.net/media/reportage_images/6656304d-58fb-4695-9c69-fccef1b3253f.jpg”/>6656304d 58fb 4695 9c69 fccef1b3253f خبر خاکستریبیت کوین با استفاده از تجزیه و تحلیل نمودار”/>

البته روند نزولی اخیر ارزهای دیجیتال و افزایش احتمالی نرخ بهره نیز بیت کوین را در موقعیت ضعیفی قرار داده است. بنابراین، برای بسیاری از مردم، این سؤالات مطرح شد: آیا قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است؟ یا بیت کوین از حمایت 25000 دلاری بهبود می یابد؟ برای پاسخ به این سوالات از طریق تحلیل تکنیکال بیت کوین و اخبار ارز دیجیتال اقدام خواهیم کرد.

با این حال، به گفته تحلیلگران، امسال (2023) با افزایش بیش از حد سرمایه گذاری ها و همچنین استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت ها و تراکنش ها مواجه خواهیم بود.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2023

با توجه به مشاهدات دریافت شده از تجزیه و تحلیل بیت کوین در آگوست 2023 که مطابق با مرداد و شهریور 1402 است، این ارز 11 درصد کاهش قیمت داشت. پس از آن، ورودی ها به صرافی ها افزایش یافت. با این کاهش، خریداران از سقوط بیشتر آن به منطقه 26000 دلاری جلوگیری کردند.

البته فشار ناشی از این حرکت نزولی اخیر به حدی بود که باعث شد قیمت بیت کوین به زیر میانگین متحرک 50 روزه سقوط کند. بالاخره به حالت خنثی رسید. در صورت افزایش احتمال تشکیل الگوی عبور مرگ در نمودار قیمت، احتمال عبور قیمت این ارز از 25 هزار دلار وجود دارد.

با این حال، نباید ناامید شوید زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تا اول سپتامبر فرصت دارد تا وضعیت ETF را تعیین کند. اگر نتیجه گزارش مثبت باشد، می توان انتظار حرکت صعودی را داشت.

در صورت تایید برنامه Grayscale یا Blackrock's Fund (ETF) احتمال یک حرکت صعودی قوی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. البته اگر تایید این صندوق ها به تاخیر بیفتد، می تواند در بلندمدت باعث کاهش قیمت بیت کوین شود.

نتیجه

  • یکی از جالب ترین موضوعات در بازار ارزهای دیجیتال، پیش بینی قیمت ارزهای مختلف از جمله بیت کوین است.
  • در واقع با توجه به نوسانات شدید قیمت بیت کوین در سال های اخیر، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای پیش بینی قیمت این ارز و عوامل موثر بر قیمت بیت کوین هستند.
  • بنابراین، هرکسی که کمی با تحلیل بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشد، بدش نمی آید که در این زمینه پیش بینی کند.
  • بر اساس پیش بینی بسیاری از سرمایه داران و مشاوران فعال در این زمینه، قیمت بیت کوین در سال های آینده افزایش خواهد یافت.

به این پست اشاره کنید