اجرای طرح هفتگی عفاف و حجاب در مرکز خراسان شمالی با رویکرد فرهنگی


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882264

محمدباقر باقرپور گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب با رویکرد فرهنگی در مرکز استان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر باقرپور فرماندار بجنورد در گفت و گو با عصرترک با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در مرکز استان اظهار کرد: در یک ماه گذشته جلسات تخصصی برای اجرای این برنامه و همچنین مقابله با پدیده بد حجاب در سطح جامعه در این شهر.

وی در ادامه با تصریح بر اینکه باید علل پدیده بدحجابی را در سطح عمومی جامعه جستجو و بررسی کرد، گفت: باید بدانیم که این مشکل یک روزه به وجود نیامده و یک شبه قابل حل است.

فرماندار بجنورد با تاکید بر اینکه رفع این معضل نیازمند اقدامات فرهنگی است گفت: برنامه هایی برای مقابله با این پدیده تدوین شده که اجرای آن زمان بر است.

و افزود: با این وجود هرگز دست از برخورد با این پدیده اجتماعی برنمی داریم.

باقرپور در ادامه اعلام کرد: هم اکنون در مرکز استان برنامه عفاف و حجاب را توسط دستگاه های اجرایی آغاز کرده ایم تا معدود مشکلات این حوزه در سطح ادارات حل شود.

وی همچنین بیان کرد: در ادامه اقدامات فرهنگی برای اجرای این برنامه را به سطح عمومی شهر (پارک ها و خیابان ها) گسترش خواهیم داد.

فرماندار بجنورد با بیان اینکه بخش عمده اجرای برنامه عفاف و حجاب رویکرد فرهنگی دارد، تصریح کرد: اگر اقدامات فرهنگی جواب نداد از قانون استفاده می کنیم.

محمدباقر باقرپور اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از عمل فیزیکی برای مقابله با منکر حجاب در سطح عمومی جامعه در دستور کار نیست و اقدامات فرهنگی با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید