اخبار وضعیت کنونی علیه خاتمی، روحانی، ناطگنوری و حسن خمینی داستان چیه؟

اخبار وضعیت کنونی علیه خاتمی، روحانی، ناطگنوری و حسن خمینی  داستان چیه؟

روز جدید : آقایانی که لوایح FATF را به تصویب نرساندند، مذاکرات برای احیای برجام را قطع کردند و در دوره آقای روحانی نگذاشتند دوباره احیا شود، جلوی پیشرفت دولت را گرفتند و مردم را در تنگنا انداختند و سیاست هایشان در ماه های اخیر مشخص شده است، بنیانگذاران چه کسانی هستند. از وضعیت موجود؟ عده ای فکر می کنند با این پیش بینی ها و عملیات روانی می توانند آدرس اشتباه بدهند و انگشت را جای دیگری نشان دهند. اما مردم آگاهند و جریان های سیاسی باهوش.

رسانه های حکومت انقلابی و جریان موتلفه که به جای پرداختن به مشکلات مردم و ارجاع مدام به دولت قبل و گزارش فقر و گرسنگی و گرانی در آمریکا و اروپا، اکنون پا را فراتر گذاشته و بر عملکرد ضعیف مردم سرپوش گذاشته اند. به ویژه در حوزه اقتصاد به جعل اخبار علیه رقبای سیاسی متوسل می شوند.

روزنامه ایران، رسانه حامی دولت، در صفحه توئیتر خود مدعی شد: «جمعه شب حسن روحانی، رئیس‌جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن خمینی و علی اکبر ناطگنوری در منزل حسن روحانی دیدار کردند. گفته می شود که اقدامات ملاقات کرد. مربوط به اعتراضات اجتماعی و مسائل سیاسی «انتخابات بعدی موضوع این جلسه بود».

روزنامه حکومتی نوشت: اخیرا اعتراضاتی در شهرهای کشور به دلیل افزایش شدید قیمت ها و افزایش شدید نرخ ارز و تاثیر آن بر معیشت مردم و همچنین انتقاد از عملکرد دولت اصلی صورت گرفته است. روز گذشته 61 اقتصاددان با صدور بیانیه ای به تشریح شرایط بحرانی جامعه نسبت به خطرات پیش روی کشور هشدار دادند.

بانیان وضع موجود کسانی بودند که نگذاشتند برجام احیا شود

اما برخی از چهره های سیاسی اصلاح طلب ادعای روزنامه دولت درباره دیدار روحانی، خاتمی و دیگران را رد کرده اند.

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوال روزنامه ایران که صبح امروز خبری را با تیتر دیدار بانیان شرایط فعلی و عکسی مدعی این دیدار منتشر کرد. جمعه شب حجت‌الاسلام حسن روحانی، حجت‌الاسلام ناطق نوری و حجت‌الاسلام حسن روحانی در پاسخ به این سؤال که آیا این دیدار صورت گرفته است، گفت: این دیدارها بی‌سابقه است و موضوع جدیدی نیست. آقای ناطق‌نوری در این جلسه شرکت نکرد. این جلسه ای است که به صورت دوره ای قبل، در دوران و بعد از دولت آقای روحانی برگزار می شود و ربطی به مسائل و مشکلات سیاسی امروز ندارد. کسانی که پایه گذار وضع موجود هستند آدرس اشتباه می دهند. مردانی که از تصویب لوایح FATF حمایت کردند، مذاکرات احیای برجام را متوقف کردند و از احیای آن در دوره آقای روحانی جلوگیری کردند و مانع پیشرفت دولت و به بردگی گرفتن مردم شدند و سیاست های آنها در ماه های اخیر مشخص شده است. بنیانگذاران وضع موجود چه کسانی هستند؟ عده ای فکر می کنند با این پیش بینی ها و عملیات روانی می توانند آدرس اشتباه بدهند و انگشت را جای دیگری نشان دهند. اما مردم آگاهند و جریان های سیاسی باهوش.

جواد امام تصریح کرد: امروز آقایان حداقل برایشان روشن شده که دیگر نمی توانند مشکلات امروز را فقط دولت قبل را مقصر بدانند. این افراد مانع از حرکت دولت قبل در همه زمینه هایی شدند که دولت توانست از بن بست خارج شود اما متاسفانه برخی نگذاشتند این موفقیت ها به دست آید. آقایان امروز بیشتر به منافع مردم و کشور توجه کنید و به جای اینکه راه را اشتباه بروید، از تجربه و شعارهای چهار دهه برای خروج کشور از این وضعیت استفاده کنید.

کرباشی: ظاهراً مرحوم هاشمی هم دعانویس بوده است!

غلامحسین کرباشی در واکنش به توئیت روزنامه دولتی رئیسی درباره دیدار روحانی با خاتمی و حسن خمینی نوشت: مشخصا مرحوم هاشمی هم نمازگزار بوده است. کرباسچی از هشتگ جعلی استفاده کرد.

معصومه ابتکار نیز در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات روزنامه دولت رئیسی نوشت: توئیتر روزنامه ایران با انتشار تصویر فوق، افراد حاضر یعنی حسن روحانی، سید حسن خمینی، اکبر ناطق نوری و سیدمحمد خاتمی را متهم به ملاقات کرد. آخرین روزهای اقدام.از جمله اعتراضات اجتماعی. اما عکس زیر نشان می دهد که عکس مربوط به سال ها قبل از مرحوم هاشمی رفسنجانی است. متأسفانه بنیانگذاران وضع موجود همچنان از اخبار جعلی و اتهامات نادرست علیه رقبای سیاسی استفاده می کنند. جای تأسف است که روزنامه های منتسب به حکومت جمهوری اسلامی در حد شب نامه های فرقه ای و گروهی قرار می گیرند و چنین لحنی را انتخاب می کنند. حدود دو هفته پیش یک روزنامه ایرانی با انتشار مقاله ای پر از اشتباه و نفرت پراکنی با عنوان «دروغ های شناخته شده»، این رویکرد جدید را منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید