استفاده از ماسک در کلیه اماکن اداری استان قزوین الزامی است


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884986

علایی گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های حاکمیتی موظف به استفاده از ماسک هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین ؛ محمدمهدی علایی استاندار قزوین روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار داشت: مردم با کرونا آشنا هستند و نسبت به بسیاری از مشکلات آگاه و حساس هستند و باید به ایجاد شرایطی برای یکدیگر کمک کنند تا با کمترین هزینه مالی و جانی از این قله عبور کنند.

وی افزود: علیرغم چند هفته گذشته که شرایط آسان تری را شاهد بودیم، امروز وضعیت کرونا دوباره جدی شده است و باید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام شود و باید با تزریق دوز یادآور فضا را مدیریت کنیم تا به قرمز نرسیم. رنگ.”

استاندار قزوین با بیان اینکه همه مردم و نهادها از قوانین آگاه هستند افزود: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، تمامی دستگاه های اجرایی و دستگاه های حاکمیتی موظف به استفاده از ماسک در تمامی فضاهای اداری استان هستند. ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: هیئات مذهبی در آستانه ماه محرم باید نسبت به ویروس کرونا حساس باشند و شرکت کنندگان در این مراسم و همه مجالس از ماسک استفاده کنند.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان ها ستاد مربوطه خود را داشته باشند و برنامه ریزی لازم برای اجرای دستورالعمل ها و تزریق واکسن در شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید