افزایش غلظت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری/ نظارت مستمر تیم‌های گشت محیط زیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعلام کرد؛

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از پایش مستمر صنایع توسط تیم های گشت و نظارت اداره کل محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

منصور شهفروش با اشاره به تشکیل کارگروه هماهنگی اضطراری آلودگی هوا در استان گفت: بر اساس پیش بینی ها فردا و پس فردا (31 و 22 آذرماه) به دلیل پایداری و پایداری جو، ابری شدن هوا و وارونگی دما، شاهد افزایش غلظت آلاینده ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود روز چهارشنبه افزایش یابد غلظت آلاینده افزایش می یابد اما بر اساس پیش بینی هواشناسی بعدازظهر چهارشنبه با گذر موج ناپایدار شاهد بارش باران و برف در نواحی جنوبی و غربی استان خواهیم بود که زبانه های این موج به مرکز استان نفوذ می کند و شدت غلظت آلاینده ها کاهش می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان بیان کرد: روز پنجشنبه نیز برای شهر اصفهان بارش باران پیش بینی می شود.

این فروشنده شیشه خاطرنشان کرد: برای فردا و پس فردا (30 و 22 آذر) توصیه می شود شهروندان و به ویژه بیماران از تردد اضافی خودداری کنند و در صورت تردد از ماسک استفاده کنند.

وی درباره اجرای طرح زوج و فرد خاطرنشان کرد: طرح زوج و فرد از ساعت 9 تا 13 و از ساعت 16 تا 21 در شهر اصفهان اجرا می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به صنایعی که در شعاع 50 کیلومتری فعالیت می کنند برای کاهش فعالیت ابلاغ شده است.

صاحب فروشگاه تصریح کرد: ورزش های همگانی و مدارس روباز توصیه نمی شود و مدارس در نوبت صبح در فضای سرپوشیده برگزار می شود و اردوهای مدارس به زمان دیگری موکول می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص ها و پیش بینی ها تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از افزایش نظارت های زیست محیطی خبر داد و بیان کرد: شهرداری ها نیز موظف به تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی هستند و نظارت بر توزیع سوخت پاک در جایگاه ها ادامه خواهد داشت.



آیا این خبر مفید بود؟