افشای وقاحت پنهان رژیم ستمشاهی در حادثه گوهرشاد ضروری است/

ساعت: 09:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805182

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

طباطبایی گفت: گستاخی رضاخان در حادثه گوهرشاد و گورهای دسته جمعی این حادثه باید فاش شود، بنابراین استانداری خراسان رضوی پیگیر مطالبات مردم و خانواده شهدای حادثه گوهرشاد برای بررسی قبرهای دسته جمعی در این حادثه است. مشهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدهادی طباطبایی نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی در خصوص جنایات رضاخان و رژیم ستم شاهی گفت: در فرهنگ ما ایرانیان به مظلومیت و خون خود معروف هستند. رضاخان در گذشته به خصوص در حادثه گوهرشاد و حوادث پس از آن جنایات و جنایات زیادی مرتکب شده است، شاید اکنون بتوانیم ببینیم چه اتفاق شرم آوری رخ داده است.

وی افزود: رضاخان در گذشته برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود گورهای دسته جمعی درست می کرد و آنها را می پوشاند، اما خداوند این جنایات را آشکار می کند تا مردم بدانند رضاخان و رژیم ستمشاهی چه جنایاتی مرتکب شده اند و ظلم کردند. به این کشور

نماینده مردم خراسان رضوی در امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تاکید بر اینکه برای هماهنگی و اعلام آخرین اخبار تلاش می کنیم، افزود: برای رسیدن به اهداف مردم و خانواده شهدا از این حوادث هماهنگ خواهیم شد. تا آن زمان اما ابتدا باید هماهنگی های اداری را انجام دهیم و امیدواریم پس از این هماهنگی اقدامات خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید