امروز برای جلوگیری از نفوذ نیازمند ارادت فاطمی هستیم/ برای ولایت


ساعت: 16:26
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919607

محمدباقر محمدی لائینی گفت: شورشیان در تلاش هستند تا جلوی نفوذ و گسترش انقلاب اسلامی در منطقه را بگیرند و انقلاب را از زمین باز دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی عصر امروز در مراسم تشییع پیکر جمعی از سربازان سپاه ناحیه ساری در حسینیه عاشقان کربلا در فاطمیه ضمن گرامیداشت یاد و نام 10400 شهید دوران دفاع مقدس و 43 شهید مدافع حرم. حرم استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در تاریخ معاصر شاهد جنگ و توطئه های استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی بوده است، گفت: شهدای بی شماری در پاسداری از مقدسات، پاسداری تقدیم نظام شده است. حرم، حفاظت از امنیت، ترور و غیره.

نماینده ولی فقیه در مازندران به ناآرامی های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: ضدانقلاب در این حوادث خسارات اقتصادی و فرهنگی به مردم عزیز ایران وارد کرده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی و نظامی از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیج و سپاه در این حوادث تلاش و کوشش زیادی را متحمل شدند و با درایت و لطافت با فتنه گران برخورد کردند، افزود: در این حوادث مردمی که جوانان را گمراه کردند و اساس کشتار عده ای بی گناه را گذاشتند در آتش جهنم گرفتار خواهند شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه حضرت زهرا علیهاالسلام در مجلس زنان مدینه در مورد اهمیت واگذاری خلافت به حضرت علی علیه السلام فرمودند: به خدا سوگند اگر خلافت با او بود مردان از دین منحرف می شدند. راه حق و دلیل روشن را نپذیرفتند.» می جنگیدند، با نرمی و لطافت آنها را به مقصد می رساند، سفری که نه خسته کننده بود و نه سوار ضعیف می شد و نه سوار خسته و بی حوصله. رودخانه ای که دو طرف آن پر از آب بود، آبی که هرگز ناهموار نشد، پس از سیر شدن کامل آنها را بازگرداند و سرانجام او را در نهان و آشکار بخشنده خود یافتند. او هرگز از دنیا بهره نبرد. و هیچ فایده ای نداشت مگر اینکه تشنگان را سیراب کند و گرسنگان را سیر کند و اینک دنیاپرست از زاهد و راستگو از دروغگو بر همگان روشن شد، فرمود: امروز عده ای طلب می کنند. به عهده گرفتن و در ظاهر خود را به مردم نشان دهند، اما در باطن به دنبال هستم ویزای ایریکن

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یاران باطل گرفتار ضرر و زیان شدند، افزود: آیندگان خواهند فهمید که پیشینیان چه ظلمی به ملت کردند. همه این جنگ ها نتیجه انحرافاتی است که در گذشته اتفاق افتاده است. یعنی اگر پیامبر (صلی الله علیه و آله) بعداً خلافت را به دست می گرفت، امروز شاهد این فجایع نبودیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه معاندین تلاش می کنند جلوی نفوذ و گسترش منطقه ای انقلاب اسلامی را بگیرند و انقلاب را از زمین باز دارند، خاطرنشان کرد: امروز فداکاری فاطمی نیاز است. ما باید فداکار ولایت باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) قربانی و هزینه ولایت شد، گفت: تسلیم و حمایت ولایت باید دغدغه همه باشد.

محمدی لائینی با بیان اینکه فتنه گران در این حوادث اخیر استان فکیه را هدف قرار دادند، افزود: هیچکس در بین فتنه گران شعار معیشت و نارضایتی از گرانی را نشنید زیرا فقط دنبال ولایت هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید