امروز روز گفتگو و فداکاری در راه اسلام است


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913822

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم نامگذاری و تکریم شهید حجازی گفت: امروز روز حرف زدن و فداکاری برای اسلام است اما از ترس فضای مجازی خیلی ها حرف نمی زنند، مشخص نیست چه زمانی صحبت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم نامگذاری و بزرگداشت شهید حجازی افزود: همه شهدای انقلاب در روز عاشورا به سعادت شهادت می رسند.

وی ادامه داد: در 44 سالی که از انقلاب می گذرد، انجام تکلیف متجلی است و 31 شهریور یکی از جلوه هایی است که همه مردم باید روی آن تمرکز کنند.

فدوی با بیان اینکه اکنون جنگ برخی احزاب آغاز شده است، گفت: ادای وظایف معنای خاص خود را پیدا کرده است و انقلاب اسلامی مصادف با اسلام است و در قرون گذشته دولت های بدون تدارکات سکان دار بودند اما با ظهور اسلام. انقلاب، حفاظت برای اسلام مهم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته شیاطین تلاش زیادی برای مبارزه با انقلاب اسلامی انجام داده اند و حدود ۷۰ روز است که به دنبال دشمنی جدیدی با انقلاب اسلامی هستند. فرماندهی آمریکا از درون و بیرون».

وی تصریح کرد: دشمنان دشمنی خود را احمقانه آغاز کردند و ما باید برای پاسداری از انقلاب اسلامی اقدام کنیم. امروز روز حرف زدن و فداکاری برای اسلام است اما خیلی ها از ترس فضای مجازی حرف نمی زنند. معلوم نیست چه زمانی صحبت خواهند کرد.»

فدوی گفت: ما به برکت وعده الهی حتماً در این قیام و جنگ پیروز خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دولت سابق به آمریکایی ها کمک کرد تا سال 2030 را محقق کنند و در هیچ کجای دنیا مدارس 100 درصد تعطیل نشد و میلیون ها دانش آموز به فضای مجازی رانده شدند و دشمن تصور می کرد با سوء نیت می توانند پیروز شوند، اما خداوند آنها را از بدخواهی باز داشت، او افشاگری می کند و در این بین مشخص می شود که چه کسی تکالیف او را انجام داده است.

وی تصریح کرد: شهدا حتی به قیمت جانشان اجازه داشتند برای انقلاب اسلامی تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید