امنیت هیچ حزب و جناحی نمی شناسد


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898805

جلسه شورای اداری بویراحمد به منظور تبادل نظر در خصوص برنامه های مختلف حفاظت مقدس و این گونه برنامه ها و طرح های بازگشایی مدارس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد عصر امروز سه شنبه 8 شهریور ماه به ریاست شهرام مهدوی مطلق در سالن جلسات استانداری بویراحمد برگزار شد. ، فرماندار بویراحمد.

فرماندار بویراحمد در این دیدار تلاش ها و اقدامات مجموعه مدیران بویراحمد را برجسته کرد و گفت: در ایام محرم و اربعین مشارکت و تلاش همه ادارات و کارکنان صورت گرفت.

مهدوی مطلق، اقدامات غربالگری مجتمع بهداشتی و درمانی بویراحمد را دلیل کنترل اوج ویروس کرونا دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب از واقعه دفاع مقدس پس از عاشورا به عنوان یکی از وقایع مهم یاد می کنند و از هشت سال گذشته نیز یاد می کنند. حراست مقدس تمدید هشت ساعت عاشورا بود.

458080 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه پدیده جنگ یک پدیده شوم است اما حراست مقدس و واقعه عاشورا شگفت انگیز است زیرا جنگ برای حفظ ارزش های انسانی و الهی انجام می شود و گفت: روزی برای تعطیلی مراکز به مناطق شهری و غیرنظامی موشک شلیک شد. و مدارس، اما این مکان تعطیل نشد و به محلی برای خلق رزمندگان و اندیشه های جنگ و جهاد تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بیشتر رزمندگان از کلاس های آموزشی و آموزشی بودند، گفت: «امثال شهید همت از کلاس تدریس بودند.

فرماندار بویراحمد به بیانات امام راحل در خصوص احتمالات جنگ و شکست شرق و غرب اشاره کرد و گفت: حراست مقدس نباید در مرکز شهر باشد بلکه باید در روستاها و روستاها رعایت و اجرا شود. دستاوردهای جنگ

مهدوی مطلق گفت: از شهریور 1400 تا شهریور 1401 باید اقدامات و تلاش های نهادهای شهرستان به فرمانداری ارجاع و مشخص شود.

این مسئول با بیان اینکه همکاری های ادارات به حد مطلوبی نرسیده است، گفت: سطح همکاری ها باید افزایش یابد.

458081 خبر خاکستری

وی افزود: هیچ ایرادی برای راه اندازی مدارس از سوی مسئولان پذیرفته نشده است، ادامه داد: تلاش های دفاع مقدس در این هفته باید با برنامه ها و روش های مختلف پیگیری شود و هیچ نقصی از سوی دستگاه ها در این زمینه پذیرفته نشده است. باید مانور باشد و نیازی به دستور استاندار نیست.

مهدوی مطلق گفت: امنیت حزب، گروه و جناح اطلاعی ندارد بنابراین باید از برنامه های نیروی انتظامی حفاظت و حمایت شود و آماده رزمایش باشند.

این مسئول با بیان اینکه همه ادارات و مردم در جنگ نقش فعال داشتند، گفت: در دفاع مقدس کشورهای مسلح به ایران حمله کردند و از نظر تجهیزاتی ده ها برابر ایران بودند و همه رشادت ها ظاهر شد. تحت این شرایط در این تمرینات ظاهر شوید.

فرماندار بویراحمد با ابراز گلایه از مظلومیت مدارس شهرستان بویراحمد گفت: در این شرایط باید نگاه استانی به شهر یاسوج واقع بینانه باشد تا شاهد رشد این شهر باشیم.

استاندار مرکزی بویراحمد نیز گفت: از اعتماد استاندار برای انتخاب اینجانب و همکاری فرماندار بویراحمد تشکر می کنم.

اکبری تبار با بیان اینکه با شرایط و خدمات شهری آشنا هستیم، اظهار داشت: شهرستان بویراحمد به دلیل تمرکز اداری و ترافیک استان های همجوار از شرایط ویژه ای برخوردار است و امیدواریم بتوانیم با همکاری شهرداری مشکلات را برطرف کنیم. ادارات و استانداری

458082 خبر خاکستری

وی به برنامه های هادی، اجرای طرح تفصیلی با سابقه 17 ساله در شهر یاسوج، طرح های بازنگری اشاره کرد و گفت: نگاه ما به شهر یاسوج باید همه جانبه و از سرابتاوا تا گوشه یکسان باشد تا نگیریم. شاهد مشکلات متفاوتی هستیم، در این راستا سرابتاوه روستایی بزرگ است که نیازمند توجه ویژه است.

اکبری تبار گفت: در صورت نیاز حتی آبرو هم باید به خطر بیفتد تا طرح تفصیلی شهر یاسوج اجرا شود و مشکلات این شهر بررسی و حل شود.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد در این دیدار به اقدامات فرماندار بویراحمد در دستگاه ها و شرایط مختلف اداری، مطالبات مردمی، حوادث و حوادث اشاره کرد و گفت: حفاظت مقدس الگو و نمونه قیام کربلا و در این جنگ است. اعتبارات و آرمان های معجزه آسایی ایجاد می شود که باید امروز همه این ارزش ها توسط دستگاه ها تبیین شود.

458083 خبر خاکستری

حجت‌الاسلام با بیان اینکه بیان و تبیین ارزش‌های حراست مقدس مالی منصفانه نیست، گفت: تمام تلاش و تمرکز باید در جهت رفاه حال مردم باشد چرا که ما در سرزمین چهار فصل زندگی می‌کنیم. در سرزمین مال و غم مردم مناسب نیست متاسف بودن

وی به ابرپروژه مهر اشاره کرد و تاکید کرد که مهر را با مهر آغاز کنیم.

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه بویار احمد ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت گفت و با گرامیداشت ایام دفاع مقدس اقدام جنگ با ایران با حمایت از صدام وارد جنگ شد. حمایت کشورهای مختلف، در این شرایط، ایران و نیروهای مسلح، بسیج و سپاه به انسجام کافی دست نیافته بودند، اما با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و شجاعت مردم ایران برای دفاع از ایران. اسلامي ها حضور داشتند و در جبهه ها حضور داشتند و در اين جنگ افتخار مي كردند و امروز انقلاب به تمام دنيا برده شده است.

458084 خبر خاکستری

سرهنگ انوری با بیان اینکه 36 عنوان برنامه در حراست مقدس بویراحمد وجود دارد گفت: در 10 شهریور از رزمندگان حراست تجلیل می کنیم و از رزمندگان تجلیل می شود.

وی به رژه نیروهای مسلح در روز پنجشنبه و همچنین عطرافشانی گلزار مطهر شهدا اشاره کرد و گفت: این برنامه متعلق به مردم است و همه دعوت شده اند.

سرهنگ انوری به برنامه های روز جمعه با سخنرانی یکی از فرماندهان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از سربازان شهرستان بویراحمد تجلیل می شود و در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) برنامه های ویژه ای خواهیم داشت. اسلام.”

دستیار تیپ 48 فتح به شبیه سازی عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان بویراحمد در مرکز استان باید در این عملیات نقش اساسی داشته باشند.

وی به برگزاری شب های شیدایی توسط تیپ 48 فتح اشاره کرد و گفت: 10 شهریورماه همه گردان های تخصصی شرکت می کنند.

سرهنگ کلی پور با بیان اینکه اداره برق، هلال احمر و شهرداری می توانند در روستای دفاع مقدس نقش آفرینی کنند، گفت: با توجه به نیاز به تجهیزات و استحکامات نیازمند مشارکت ادارات هستیم.

جانشین تیپ 48 فتح سپاه کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان در هفته اول مهرماه می توانند از برنامه ها و اقدامات تیپ 48 فتح در حوزه دفاع مقدس بازدید کنند.

در ادامه جلسه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: یک مدیر نمونه باید برنامه ریزی، ساماندهی، تلفیق و توزیع نیازهای انسانی، هماهنگی و محور انسجام و وحدت و کنترل و نظارت را مد نظر داشته باشد.

دلشاد به ابر طرح مهر که از اسفندماه هر سال آغاز می شود اشاره کرد و گفت: شهرستان بویراحمد 70 هزار دانش آموز دارد که از 48 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی، 37 هزار و 100 دانش آموز در شهرستان بویراحمد هستند.

458085 خبر خاکستری

دلشاد گفت: 480 کرسی و 550 مدرسه داریم گفت: 90 مدرسه فرسوده، 66 مدرسه مشکلات مختلف، 30 مدرسه استیجاری و 30 مدرسه لینک داریم.

وی به توزیع کتاب در مدت 9 روز در دو شیفت اشاره کرد و گفت: تاکنون 2500 میز و صندلی توزیع شده است.

دلشاد به دو مشکل در مدارس اشاره کرد و گفت: سرویس مدارس باید راه اندازی شود زیرا وسایل نقلیه عمومی فرسوده شده است مشکل دوم مشکل فضای مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به نظافت و بهداشت مدارس در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مقرر شد زنگ مدارس از الگوهای ایثار و رزمندگان هر منطقه نواخته شود. .

مدیرکل آموزش و پرورش کودکان استثنایی کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: در هفته بازگشایی مدرسه نظافتی برای طرح مهر، برگزاری جلسه توجیهی با مدیران، نظافت مدارس، ضدعفونی کردن مدارس خواهیم داشت. ، مدارس مانور.

دولت دوست به دعوت از چهره های مهم استان برای بازگشایی مدارس با حضور بویار احمد فرماندار اشاره کرد و گفت: نمایشگاه حراست مقدس و نمایشگاه دستاوردهای برجسته کودکان از جمله برنامه هاست.

وی به تجلیل از معلمان ایثارگر در روز شنبه اشاره کرد و گفت: زنگ مهر با حضور فرماندار در مدرسه نشاط و شبنم برگزار می شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید