امنیت و آرامش در عرصه جنگ اطلاعاتی موضوعی حساس و راهبردی است


ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878797

سردار باقری تاکید کرد: امنیت و آرامش در حوزه جنگ اطلاعاتی موضوعی حساس و راهبردی است و نیازمند عزم، اراده، هماهنگی و هم افزایی جامعه اطلاعاتی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی جداگانه انتصاب سردار کاظمی را به سمت ریاست سازمان اطلاعات سپاه تبریک و از خدمات پنج ساله حجت الاسلام طیب در راه اندازی و اداره این سازمان تقدیر کرد.

متن بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به سردار محمد کاظمی به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر افتخاری سردار محمد کاظمی

تبریک می گویم؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت «رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که نشان از ایثار، لیاقت، توانایی و لیاقت این برادر گرانقدر دارد، صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک پاسداری از نگین امنیت و آرامش کشور به عنوان مهم ترین محرک های پیشرفت ملت بزرگ ایران اسلامی که همواره در عرصه جنگ اطلاعاتی حضور داشته و با پدیده های پیچیده و حساسی همچون خطاهای نفوذ و محاسبات مواجه است. در تصمیم گیران نظام و تغییر باورهای مردم طمع ورزی و توطئه های مختلف دشمنان انقلاب و نظام از موضوعات حساس و راهبردی است و نیازمند عزم، اراده، هماهنگی و هم افزایی نظام پرافتخار جامعه اطلاعاتی کشور است. زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

امیدوارم آراستگی با صفات اخلاقی و رفتاری و دانش، توانمندی ها و تجارب ارزنده مدیریتی در عرصه های مختلف حفاظتی، اطلاعاتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه ای مطمئن برای تداوم و ارتقای صلابت و موفقیت سپاه باشد. سازمان ساکت مشکلات در انجام ماموریت ها این یک کار بزرگ خواهد بود.

توفیق و سربلندی این برادر عزیز در این سنگر خطیر و مهم با عنایت حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام و پیروی از تدابیر حکیمانه و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام زمان (عج) خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال می خواهم.

متن بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به حجت‌الاسلام طیب به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر گرامی جناب آقای خجت الاسلام والمسلمین حسین طیب

تبریک می گویم؛

خداوند متعال را شاکریم که علیرغم توطئه ها و آشوب های پیچیده و مستمر دشمنان رنگین انقلاب و انقلاب اسلامی در میان مجاهدان بسم الله در عصر قیام خورشید اسلام ناب محمدی (ص) ما را توفیق داد. نظام اسلامی، پیام آور عزت است و عظمت آن امروز به اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی در جهان تبدیل شده است.

اینک پس از 13 سال مجاهدت و خدمت صادقانه در سنگر خطیر “سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” به رهبری موفق برادر فرهیخته اش، شکل گیری، سازماندهی و توسعه کمی و کیفی این مجموعه حساس و راهبردی شکل گرفته است. در بسیاری از موارد و موضوعات مرتبط با اطلاعات و امنیت از جمله کشف و خنثی سازی سناریوهای نفوذ و جاسوسی موفق بوده و در تعامل هم افزایی و مقتدرانه با سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، به عنوان «سرباز گمنام امام زمان (عج) مفتخر می شوید. زمان (عج) امنیت مثال زدنی ایران اسلامی از توطئه های نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی در امان مانده است. من این را وظیفه خود می دانم. با رعایت کلام شریف «و من نیشکر خلقت، من نیشکر خالق» از جهادگران و تلاشهای انقلابی و زحمات ارزنده جنابعالی در این راستا تقدیر و تشکر می نمایم.

تداوم موفقیت و سربلندی این برادر عزیز در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا. من و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) دعای خیر می کنیم.

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید