امید آفرینی باید مورد توجه مبلغان در ایام محرم باشد


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886765

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: مبلغان باید در ایام محرم امید را در بین مردم ترویج کنند و سنت های حسنه را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده صبح امروز در همایش رهبران محرم تبلیغ در میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت تبلیغ گفت: امروز دنیا پر از رسانه است، اما هیچ تبلیغاتی نمی تواند جایگزین تبلیغات چهره به چهره شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم تشنه معارف دقیق اسلامی هستند افزود: امروز مردم تشنه علم هستند و باید در ماه محرم معارف دینی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد امید در بین مردم گفت: نگاه شما به جامعه نباید مانند نگاه تبلیغاتی منفی دشمنان باشد که مدام به دنبال دامن زدن به ناامیدی هستند.

حسن زاده با بیان اینکه باید سنت های حسنه را در جامعه ترویج دهید، تصریح کرد: باید دست از بدعت های باطل و سنت های شیطانی بردارید.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی و نیازسنجی مبلغان در امر تبلیغ گفت: تحلیل موضوعی از دیگر مواردی است که مبلغان باید به آن توجه کنند و بهترین موضوع را انتخاب کنند.

وی همچنین یکی از اهداف قیام امام حسین (علیه السلام) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید