انتقاد نماینده مردم یزد از راه اندازی صنایع بدون مجوز/ توسعه استان یزد در مسیر اشتباه بود


دشمن به دنبال زیر سؤال بردن مؤلفه های اساسی نظام اسلامی است

وی بیان کرد: دشمن از رسانه ها برای ایجاد روایت های مختلف و نشر اکاذیب برای گمراه کردن اذهان استفاده می کند، متاسفانه برخی فریب این بحث ها را خورده اند.

جوکار ادامه داد: دشمن با ارائه 400 خبر در 24 ساعت با استفاده از مطالب کذب از جریانات کشور مردم را در رسانه های خود منحرف کرد تا بتواند با جذب مردم به اهداف و توطئه های شوم خود پی ببرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، هدف دشمن از حمایت از یاغیان را پذیرش نظام جمهوری اسلامی با خواسته های غربی ها دانست و تصریح کرد: ساختار نظام جمهوری اسلامی بر اساس احکام و احکام اسلامی است. فقه و دلیل این است که فرهنگ لیبرال به چالش کشیده می شود، دموکراسی شده است و به همین دلیل می خواهند جمهوری اسلامی را مشکل ساز کنند.

وی با بیان اینکه در کشور ما مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، افزود: بسیاری از این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکایی ها علیه جمهوری اسلامی است، اما ایران اسلامی به برکت حمایت های مردمی توانسته در مقابل این مشکلات مقاومت کند. دشمن و در 40 سال گذشته در زمینه های مختلف پیشرفت کرده است.


روحیه جهادی برای حل مشکلات امروز کشور لازم است

جوخار خاطرنشان کرد: پیشرفت ایران اسلامی با وجود تحریم ها، آمریکایی ها را به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی کرد اما باز هم شکست خواهند خورد که نمونه آن را می توان در 18 دی 88 ذکر کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس تاکید کرد: اگر امروز تابع ولایت فقیه باشیم و در این راستا گام های درستی برداریم قطعا به جایگاه تمدن بزرگ اسلامی دست خواهیم یافت.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات امروز کشور نیاز به روحیه جهادی است، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی ابتدا مورد نیاز حاکمان و مسئولان کشور و سپس مردم است تا بتوانیم از بحران های پیش رو عبور کنیم.


توسعه استان از گذشته در مسیر اشتباهی قرار داشت

جوکار با اشاره به مشکلات پیرامون شهر اشکذر گفت: مهندسی راه برای توسعه استان خوب نبود و اگر امروز هزاران تن آلاینده بر سر ما می آید به دلیل نتایج قبلی ماست.

وی با تاکید بر اینکه مسیر توسعه استان یزد در آینده باید تغییر کند، گفت: برای هر شهرستان سندی داریم که باید براساس آن عمل کنیم، رعایت قانون در خصوص استقرار صنایع باید ملاک مسئولان باشد. زمانی که قرار نیست صنایع آلاینده راه اندازی شود، باید از محیط بان استعلام گرفته و از سوی آن سازمان تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه باید خواسته برحق مردم برآورده شود، تصریح کرد: متأسفانه برخی بدون مجوز و با پول و توان اقدام به راه اندازی برخی صنایع کرده اند که در صورت مجوز و راه قانونی باید از ابتدا راه را برای ایجاد صنایع و راه اندازی کرد. نه اینکه اول ساختمان بسازیم. و سپس به دنبال مسیرهای بعدی باشید.

جوخار گفت: اگر قرار است در شهرستان اشکذر سرمایه گذاری شود باید به صنایع پیشرفته و غیر آلاینده توجه شود و به جای کارگران عادی فارغ التحصیلان استخدام شوند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید از سوی فرد یا گروهی تحت فشار قرار گیرند، تصریح کرد: ما اعلام کرده ایم صنایعی که مجوز دریافت نکرده اند و ساختمان ساخته اند باید به عنوان کارشناس محیط زیست فعالیت کنند و حتی نباید تحت فشار قرار گیرند زیرا این کار بی معنی نخواهد بود و مدیری که نمی تواند باید طبق اساسنامه سازمانش عمل کند مدیر نیست باید برود استعفا دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید