انگیزه جدید لوکادیا: چند میلیارد پول در خطر است

انگیزه جدید لوکادیا: چند میلیارد پول در خطر است

در حالی که پرسپولیس در دیداری سخت مقابل تیم پرتلاش مس رفسنجان موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد، ستاره هلندی پرسپولیس بار دیگر ناجی این تیم شد و سرخپوشان با گل او موفق شدند به پیروزی برسند. رهبری.

لوکادیا یکی از موفق ترین بازیکنانی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده است و در معدود بازی هایی که برای پرسپولیس انجام داده، توانایی خود را در گلزنی ثابت کرده است. لوکادیا که از نظر بدنی از دیگر بازیکنان پرسپولیس عقب بود، از هفته سوم به جمع قرمزپوشان اضافه شد و در 6 بازی که برای پرسپولیس انجام داد، 5 گل به ثمر رساند و خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گل در این فصل مطرح کرد.

لوکادیا که گمان می رود اولین زن پنالتی زن تیمش باشد، در بازی تراکتورسازی از زدن پنالتی محروم شد و ترابی پشت پنالتی بود و پنالتی را از دست داد. شاید اگر پشت توپ بود این بازیکن 6 گل می زد و آقای گل لیگ می شد. او که یکی از گران قیمت ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر محسوب می شود، در این فصل انگیزه زیادی برای آقای گلی دارد و می خواهد هر طور شده این عنوان گرانبها را کسب کند.

جدا از بحث های فوتبالی و اعتباری که آقای. لیگ گل دریافت خواهد کرد، مشوق های مالی نیز در این امر دخیل است و گلزن پرسپولیس می خواهد از این فرصت به نحو احسن استفاده کند. ستاره هلندی که با قراردادی 900 هزار دلاری به پرسپولیس پیوست، 300 هزار دلار را نیز به عنوان آپشن در قرارداد خود گنجانده است که در صورت فعال شدن این گزینه ها، تمام یا بخشی از این پول به لوکادیا می رسد. یکی از گزینه های قرارداد یورگن لوکادیا به آقای گلی مرتبط است و این بازیکن در صورت حضور آقای گلی در لیگ برتر، پاداشی در حدود 100 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

همین موضوع باعث شده مهاجم هلندی پرسپولیس از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کند و در این فصل به دنبال آقای گل باشد. اگرچه محمد عباس زاده مهاجم تراکتورسازی این هفته موفق شد با هت تریک مقابل نفت مسجد سلیمان، ستاره هلندی پرسپولیس را پشت سر بگذارد و به تنهایی بهترین گلزن فعلی لیگ برتر شود، اما با توجه به کیفیت و پتانسیل بالای گلزنی این بازیکن، احتمال آقای گلی لوکادیا قد بلندی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید