ایجاد کار برای 30 نفر به لطف مدرسه حاج قاسم

وی افزود: هدف از راه اندازی مرکز کارآفرینی مدرسه حاج قاسم ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار به ویژه مددجویان کمیته امداد کمیته امداد و نیازمندان در محلات و مناطق مختلف است.

مدیر مرکز کارآفرینی مدرسه حاج کاسم گفت: در این مرکز به دنبال خیرین کارآفرین هستیم که برای پاسخگویی به کارجویان تحت پوشش با صاحبان شرکت ها یا شرکت های متقاضی کار تماس می گیریم.

یوسفورد گفت: این مرکز کارآفرینی به طور ویژه به عنوان یک شرکت کاریابی فعالیت می کند و اطلاعات افراد جویای کار را جمع آوری و به داوطلبان کار ارائه می کند.

این کارمند در خصوص آموزش ها و پروژه های ارائه شده توسط مددجویان و جویندگان کار توضیح داد: تمامی پروژه های ارسالی توسط افراد بررسی و در چرخه کاری قرار می گیرد و در نهایت پس از ارزیابی نیازمندی ها، پروژه در اختیار ذینفعان ایده پرداز قرار می گیرد و طرح هایی برای ایجاد اشتغال ارائه می کنیم. بدین ترتیب.

وی افزود: عمده فعالیت های انجام شده در این مرکز تاکنون آغاز به کار تولید گل چینی، کیف، چرم دوزی و پوشاک بوده که خوشبختانه در مدت کوتاهی از بازگشایی برای 30 نفر شغل ایجاد شده است. از این مرکز.”

مدیر مرکز کارآفرینی مدرسه حاج قاسم قزوین اذعان داشت: در این مدت شرکت بسته بندی، قنادی، ترشیجات، سبزیجات و میوه جات راه اندازی شده و در نظر داریم در زمینه بازیافت کار کنیم که در هفته های آینده انجام خواهد شد. “

یوسف فرد گفت: عمده ترین مشکلی که تاکنون با آن مواجه بوده ایم بحث فروش است و برای رفع این مشکل سعی شده برای هر یک از محصولات کمیسیون جداگانه ای تشکیل شود.

این کارمند افزود: در این مرکز یک نفر مسئول آموزش و فروش داریم که به همراه مدیر مجموعه هر کدام به صورت جداگانه فعالیت خود را انجام می دهند.

وی گفت: در بحث عرضه و فروش محصولات تولیدی با مشکل مواجه شدیم که برخی خیرین علاوه بر استفاده از ظرفیت نمایشگاه ها، فروشگاه های رایگان در بازار تهران در اختیار ما گذاشتند.

618de107 966e 4674 bded 76a3f8a68cc0 خبر خاکستری

مدیر مرکز کارآفرینی مدرسه حاج قاسم قزوین گفت: محصولات.

یوسف فرد بیان کرد: سپاه، بسیج و سایر نهادها در مقاطع مختلف همواره از مردم برای اشتغال زایی حمایت داشته اند، اما در تولید و فروش حمایتی صورت نگرفت، بنابراین در این مرکز سعی کردیم این روند را تغییر دهیم.

این مسئول بیان کرد: در مجموعه کانون کارآفرینی مدرسه حاج قاسم سعی داریم از صفر تا صد شغل برای افراد جویای کار ایجاد کنیم و با هر هنر و طرحی که وارد می شود با استفاده از ظرفیت و هنر خود برای هر فردی شغل ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما در این مرکز ایجاد چرخه اشتغال است تا در حوزه محصولات کشاورزی با مشورت مسئولان تا صفر تا صد تولید از مرحله فرآوری به آب و زمین کشاورزی اعطا شود. نگهداری، جمع آوری، بسته بندی و فروش.» توسط نیروهای مرکز انجام می شود.

مدیر مرکز کارآفرینی مدرسه حاج کاسم قزوین گفت: اکنون در بحث خیاطی چرخه نخ، پارچه و رنگرزی، خیاطی، خیاطی و فروش ایجاد شده است و در نظر داریم برای سایر مشاغل نیز همین کار را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود. فرصت های شغلی بیشتر.”

یوسفورد افزود: اصلی ترین و مهم ترین مؤلفه مرکز کارآفرینی مدرسه حاج قاسم، دستیابی به حداقل های مطلوب است که در قالب طرح های حمایتی ارائه شده توسط خود مردم و یا نیازهای آنان صورت می گیرد.

این مسئول اذعان داشت: این مرکز آمادگی ارائه خدمات در استان را دارد اما برای شروع در شهر قزوین شروع به کار کردیم و در روستاها پایگاه هایی را برای بحث اشتغال ایجاد کردیم.

وی افزود: هم اکنون در هر یک از روستاهای شریفیه و آقابابا و شهرستان های تاکستان و اقبالیه یک کارگاه خیاطی راه اندازی کرده ایم و در نظر داریم این کارگاه ها را به سایر مناطق نیز گسترش دهیم.

مدیر مرکز کارآفرینی مدرسه حاج قاسم قزوین گفت: همچنین در نظر داریم در مناسبت های مختلف بسته های معیشتی را در این مرکز بررسی کنیم. در همین راستا در شب یلدا جشن مهربانی یلدا را برای مددجویان نیازمند و کمیته مددکاری برگزار کردیم.«30 بسته میوه شب یلدا بین نیازمندان توزیع شد.

یوسف فرد ادامه داد: شعار ما تسهیل اشتغال برای همه مردم به ویژه مددجویان کمیته امداد است و تسهیلات ارائه شده در زمینه اشتغال کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه در قالب وام اشتغال و اشتغال تحت پوشش قرار می گیرد. بیمه به کارفرما».

این مسئول در پایان گفت: همچنین در نظر داریم در برنامه های آتی بحث های پزشکی که در قالب رسوایی های خیریه در روستاها صورت گرفت را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید