ایران مانند کشورهای عربی امنیت خود را از آمریکا نمی خواهد


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901177

علیرضا عباسی گفت: غرب با اشک تمساح درصدد فریب مردم است اما ملت ما در ۴۳ سال گذشته در شرایط حساس دشمن را ناکام گذاشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی نماینده مردم استان البرز در مجمع نمایندگان استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون نظام شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را سرلوحه خود قرار داده است. از دستور کار خود، به این معنا که به شرق و غرب وابسته نیست».

عباسی با اشاره به اینکه ایران الگوی جدیدی برای اداره جامعه در قالب نظام جمهوری اسلامی دارد، افزود: از اول انقلاب نه غرب و نه شرق چهره خوبی به ما نشان ندادند و در جنگ تحمیلی هم همه از مردم حمایت کردند. رژیم بعث

وی تصریح کرد: دنیا با سبک حکومت داری کشور ما مانند جمهوری اسلامی و به طور کلی ایران مشکل دارد، بنابراین ما باید در همه عرصه ها قوی باشیم و در حوزه دارو، غذا و امنیت روی پای خود بایستیم زیرا ما متفاوت از بقیه دنیا حرکت می کنند..

عباسی تصریح کرد: آمریکا علاوه بر داروهای بیماران پروانه ای، رادیوداروها را برای بیماران سرطانی تحریم کرد که در نتیجه ایران به تولید رادیودارو روی آورد.

نماینده مردم کرج در مجلس با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب امنیت ایران درون زا و وابسته به درون است گفت: ایران مانند کشورهای عربی نیست که امنیت خود را از آمریکا بخواهند و عنوان گاو نقدی را بگیرید.

عباسی توسعه صنعتی، اقتصادی، پزشکی و علمی را مرهون تلاش دانشمندان داخلی دانست و افزود: امروز دشمن از اینکه ایران اسلامی علاوه بر رفع نیازهای خود الگویی برای سایر کشورها شده است ناراحت است.

نماینده مردم فردیس در مجلس با اشاره به اینکه ایران نشان داده است که می توان بدون وابستگی به شرق و غرب کشور را اداره کرد، گفت: دشمن برای براندازی نظام یا کاهش نظام به همه ترفندها متوسل می شود. سرعت انبساط آن

عباسی تصریح کرد: نباید دچار دوگانگی و دودستگی کاذب در جامعه شویم، دشمن به دنبال دوگانگی است تا مردم را درگیر کند و کشور سرعت رسیدن به تمدن نوین اسلامی را کم کند، در واقع با ما همدلی ندارند.

وی با اشاره به اینکه پشت پرده اشک تمساح توطئه دشمن علیه ایران نهفته است، گفت: غرب در صدد فریب مردم است اما ملت ما در 43 سال گذشته در برهه های حساس نظام در دفاع و دشمن ناکام مانده است. . و انقلاب».

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در پایان تاکید کرد: عده ای فکر می کنند دشمن با نظام اسلامی مشکل دارد اما واقع بینانه باید گفت که مشکل اصلی آنها وجود ایران است و درصدد نابودی نظام اسلامی هستند. کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید