اینترنت و انقلابیون فوق العاده در گام!

اینترنت و انقلابیون فوق العاده در گام!

روز جدید سایت داخلی نوشت: روح الله مومن نسب مبتکر نظریه «بارداری دو گیگ اینترنتی» از جمله کسانی است که این روزها با مسدود شدن واتس اپ و اینستاگرام آشنا نیست. وی که کانالش در ایتا فعال است، در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه «کلیباف به دنبال رفع فیلتر اینستاگرام است»، رئیس اصولگرا و انقلابی مجلس را به عنوان مدافع آذری جهرمی معرفی کرد. هرچند آن موقع در مجلس قالیشویی وجود نداشت.

مومن در سال 1377 نسب جهرمی را عامل اصلی معرفی کرد و نوشت: «هزاران بار شورش شده، حاج باکر را نادیده نگیرید. برای بستن راه انقلاب کافی است. اولین حامی آذریاهرمی بعد از آبان ماه ۱۳۹۷ قالیباف بود. جهرمی عامل اصلی اغتشاشات بود، کلیباف مجلس را از استیضاح منصرف کرد، همان روز در مجلس با او جلسه گذاشت، همان روز توییت کرد و فضای کثیف مجازی را فرصت خواند، عصر همان روز عکسشان با هم رفت بیرون. هیئت بنی فاطمه برای حمایت

نکته اینجاست که انتخابات مجلس یازدهم که کلیباف با لیست اصولگرایان پیروز شد، 4 ماه پس از حوادث آبان 98 و در اسفند ماه همان سال برگزار شد. اولین جلسه مجلس یازدهم در تابستان 1378 آغاز شد و به همین دلیل مجلس اصولگرایان به ریاست کلیباف در جریان حوادث آبان 1377 تشکیل نشد.

اما چرا این فرمانده آتش نشانی چنین سوال قضاوتی را در فضای مجازی مطرح می کند؟ آیا از روی جهل است یا تناقض عمدی است؟ لازم به ذکر است که مومن نسب پیشتر اعتراف کرده بود که برای حمله به مخالفان خود از جمله اصلاح طلبان، صفحاتی را به نام آنها باز می کنند و مطالبی را در فضای مجازی منتشر می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید