بازگشت جسورانه در عرصه ورزش؟ مدیرعامل پرسپولیس اهل خراسان شمالی است

ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789969

گفته می شود رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان به ورزش بازمی گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرانجام محمدعلی شجاعی استاندار ورزش خراسان شمالی علیرغم نظر دولت و تاکید وزارت کشور بر ادامه خدمت در استان سکان هدایت را به استاندار خراسان شمالی سپرد و عازم پایتخت شد. شجاعی در طول 36 ماه حضور خود در استان خراسان شمالی علاوه بر ارتباط مستمر با جامعه ورزش و فعال سازی تیم های مختلف استان در لیگ های کشوری و میزبانی های بین المللی همواره بر مدیریت میدانی و جهادی تاکید داشته است.

اما همه اینها در مورد شخصیت مردی است که اگرچه اخیراً از مقام رهبری خداحافظی کرده است، اما خود را مدیری بالغ و سرد و گرم در ورزش ایران می داند و به نظر می رسد قصد بازگشت به گذشته خود را دارد.

شجاعی چهره ای شناخته شده در عرصه ورزش است. او پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان فعالیت می کرد و در دوران اوج توانست آرامش را در این منطقه به ارمغان بیاورد. وی همچنین به عنوان خزانه‌دار و عضو هیئت‌مدیره کمیته ملی المپیک فعالیت داشته است و در زمینه ورزش و چالش‌ها و مشکلات آن آگاهی کامل دارد. تجربه و سوابق ورزشی شجاعی در گذشته نه چندان دور نشان می دهد که حضور وی در عرصه ورزش کشور با شناخت مناسب از رشته های مختلف ورزشی می تواند به پیشرفت داخلی و شکوفایی آنها در عرصه های بین المللی کمک کند.

او در کارنامه ورزشی و حتی عملکرد جسورانه نکات تاثیرگذاری دارد و همین لحظه باعث شد تا مسئولان و تصمیم گیران ورزشی کشور او را به عنوان مدیرعامل یکی از دو تیم پرطرفدار کشور معرفی کنند. او هفته گذشته با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد اما گفته می شود شجاعی هنوز آن مسئولیت سنگین یعنی مدیرعامل پرسپولیس را بر عهده نگرفته است. با همه این تفاسیر به نظر می رسد با توجه به تجربه مثبتی که از رشادت و جنگندگی در ورزش کشور دارد، بازگشت او به عرصه ورزش محتمل است.

جالب اینجاست که شجاعی را همه به عنوان مدیر اجرایی می شناسند و در عرصه ورزش نیز از او به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و کمیته ملی المپیک یاد می شود اما شاید افراد کمی از فعالیت های فوتبالی شجاعی اطلاع داشته باشند.

شجاعی همچنین در سال 1380 مدرک مربیگری خود را در کلاس مربیگری فوتبال آسیا دریافت کرد و همچنین در سال 1375 با مربیگری مرحوم سیروس کایه گران در لیگ قدس سوم مدیریت مسعود بندرعباس را بر عهده داشت. وی همچنین مسئولیت مدیریت تیم های فوتبال منتخب هرمزگان (جوانان، جوانان، امید و بزرگسالان + مسعود بندرعباس) و نایب رئیس هیئت فوتبال هرمزگان را بر عهده دارد. مرحوم نادر دست نشان و کربکندی با بازیکنانی چون رحیم یوسفی، محمدرضا مهدوی، ادموند بزیک، رضا عابدیان، اسماعیل هلالی، سعید تهرانی نژاد و … به کار خود در این رشته ادامه دادند.

فعالیت گسترده شجاعی در فوتبال و سایر مسئولیت های ورزشی از جمله ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، عضو سابق کمیته ملی المپیک و خزانه دار این کمیته می تواند ترکیب خوبی برای حضور در ورزش شمال باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید