باید امروز دنیا را به آرمان های زیبای پیامبران آسمانی نزدیک کنیم

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794943

اژه در پیامی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)؛

رئیس قوه قضاییه در پیامی میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به تمامی مسیحیان جهان تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز رسانه عدالت، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در پیامی میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به تمامی مسیحیان جهان تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

عبادت و ستایش برترین مظهر عدل و حقیقت و جمال افق بی پایانی است که پیامبران الهی از جمله حضرت عیسی (ع) همواره انسان را به آن دعوت کرده اند و فطرت خداجوی انسان در طول تاریخ به آن گرایش داشته است; اما متأسفانه امروز نیروهای مسلط جهان با ظلم و تبعیض و جنایات ظالمانه عدالت را به مسلخ اسراف خود برده اند و جوامع بشری را از پرتو درخشان عدالت و عدالت و صلح و سعادت که آرمان حضرت عیسی است خارج کرده اند. ابن مری ع) و همه انبیای الهی.

وظیفه ماست که در سالروز میلاد پیامبر آسمانی و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در هر کجای دنیا که هستیم پرچم عدالت را در برابر حاکمان ستمگر به اهتزاز در آوریم تا دنیای امروز ما به آرمانهای زیبای مردم نزدیکتر شود. پیامبران آسمانی

ولادت حضرت عیسی (ع) را به همه پیروان راستین تعالیم و مذاهب حضرت عیسی بن مریم (ع) در سراسر جهان به ویژه هموطنان عزیز مسیحی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان و همه یکتا پرستان عدالت خواه، صلح و سعادت آرزومندم.

شما را خیلی دوست دارم

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران »

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید