باید با کارآمدی نظام اسلامی اعتماد عمومی را افزایش دهیم


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807359

رئیس جمهور گفت: بزرگترین مؤلفه صلابت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و باید با کارآمدی نظام اسلامی هر روز اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه طرح های وزارت نفت و گاز و پتروشیمی با تبریک دهه مبارک فجر و حلول ماه مبارک رجب، گازرسانی به مناطق مرزی و فرسوده را امری ضروری دانست. افتخار. دولت وی گفت: در پروژه های گازرسانی امروز 169 روستا در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شده اند. و سخت کار می کند.

رئیس جمهور به ظرفیت پروژه های صنعت نفت و پتروشیمی برای ایجاد اشتغال، رونق تولید و رشد اقتصادی اشاره کرد و گفت: با تلفیق رویکرد تخصصی و متعهدانه، توسعه صنعت نفت در همه ابعاد با جدیت دنبال می شود. “

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه هستند، گفت: با شناسایی ظرفیت های موجود در این حوزه ها می توانیم جایگاه بسیار خوبی در سطح منطقه و جهان داشته باشیم.

وی گفت: امروز با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و گام های بزرگی برای پیشرفت کشور برداشته شده است و مصمم هستیم این روند را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

رئیس جمهور افزود: در حوزه انرژی اقدامات خوبی انجام شده است، اما کشور ما در این زمینه ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید شناسایی و فعال شود تا تولید و اشتغال افزایش یابد.

رئیسی همچنین با تاکید بر اینکه دولت مردمی توسعه و پیشرفت کشور را در پرتو عدالت دنبال می کند، گفت: توجه به مناطق ضعیف و محروم در دستور کار دولت است و معتقدیم باید به این مناطق توجه بیشتری شود تا مردم بتوانند احساس عدالت کنید و خوب زندگی کنید

وی با تاکید بر اینکه افتتاح این پروژه ها بر اساس عدالت و امید انجام شده است، گفت: اقداماتی که وزارت نفت با حرکت های جهادی و انقلابی در دستور کار خود قرار داده است، می تواند کشور ما را نه تنها در غرب آسیا بلکه در داخل کشور قرار دهد. عرصه جهانی را در موقعیتی ممتاز قرار دهید.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز روحیه جهادی در بخش های مختلف وزارت نفت حاکم شده است، گفت: توطئه دشمن برای حمله سایبری به مراکز سوخت برای ایجاد اغتشاش در کشور در مدت کوتاهی خنثی و به حالت عادی بازگشت. روحیه جهادی در این وزارتخانه و همت والای همه دست اندرکاران این عرصه.

وی گفت: افزایش اعتماد مردم به دولت مزیت بزرگی است که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد و باید با تلاش و ارائه خدمات دوگانه به مردم اعتماد عمومی را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

رئیس جمهور گفت: امروز بزرگترین مؤلفه صلابت جمهوری اسلامی ایران مردم متدین کشورمان هستند و باید با کارآمدی نظام اسلامی هر روز اعتماد عمومی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید