بخش جهادی زندگی شهید سلیمانی مقتدرانه و پربار بود/ جبهه امروز در تپه های عقیدتی است.

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796638

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه جهاد است. شهید سلیمانی این قسمت را به خوبی انجام می دهد، بنابراین بخش جهادی زندگی او پرتوان و پر رونق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار شد.

امام جمعه کرمان: بخش جهاد از زندگی شهید سلیمانی پرقدرت و پربرکت بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) با اشاره به ایام شهادت حضرت گفت: زهرا سلام الله علیها : فراتر از جغرافیا و حمایت از مسلمانان جهان، آن را به خوبی انجام داد و اجر شهادت را دریافت کرد.

وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) افزود: یکی از اجزای زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها جهاد از جمله پاسداری از ولایت است که جان خود را در این راه فدا می کند.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار نازنین حاج قاسم سلیمانی هستیم، گفت:

وی افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه جهاد است و شهید سلیمانی این بخش را به خوبی انجام می دهد و دوران جهادی زندگی او پرتوان و پر رونق بود. او مردی بی گناه و تربیت شده در مکتب ائمه انقلاب بود که او را در تابلوی جهانی ترسیم کرد.

حجت الاسلام علیدایی با اشاره به اینکه 40 سال است که اسلحه را زمین نگذاشته و برای خدا جهاد نکرده است، گفت: شهید سلیمانی در زندگی خود جهاد اصغر را با تمام وجود انجام داده است. و این قسمت از زندگی حاج قاسم بسیار پر رونق است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در جهاد اکبر باید آبرو داشته باشید و در صراط مستقیم حرکت کنید، گفت: جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس، یعنی مبارزه با شیطان درون و بیرون، .

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در طول عمر خود هرگز از خود دفاع نکرد و حتی در برابر اتهاماتی که به او وارد شد سکوت کرد و چیزی نگفت.

امام جمعه اسمینون منوجان: شهید سلیمانی تا آخرین لحظه به آرمان های انقلاب وفادار ماند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه رضوانی امام جمعه موقت آسمینون (نودژ) شهرستان منوجان در نماز جمعه این شهرستان گفت: شهادت حاج قاسم باعث تولد میلیون ها حاج قاسم در اقصی نقاط جهان شد.

وی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب خاطرنشان کرد: در میان مؤمنان افرادی هستند که خالصانه برای عهدی که با خدا بسته بودند ایستادگی کردند، بخشی از عهد خود را وفا کردند و در راه او شربت شهید نوشیدند.

امام جمعه اصمنون ادامه داد: در تفسیر شیخ طوسی این آیه در مورد حضرت حمزه عموی پیامبر اسلام (ص) و جعفر برادر امام علی (علیه السلام) نازل شده است و از نظر قرآن چنین نیست. متعلق به زمان خاصی است، این آیه و توضیح آن می تواند باشد. او از بهشتیان و خدایان به حاج قاسم سلیمانی تعبیر می کند.

خطیب موقت نماز جمعه آسمینون (نودعی) تاکید کرد: اکنون که شهید فقید به عهد خود وفا کرد و به وظیفه خود عمل کرد و تا پایان نظام و آرمان های انقلاب ماند و جان خود را فدا کرد، وظیفه ما چیست؟ آیا این علاوه بر حمایت از ولایت فقیه، دنباله رو راه اوست؟

حجت الاسلام رضوانی گفت: ما با بصیرت کامل پشت سر ولی عصر خود پیش می رویم و ترسی نداریم چون به او ایمان داریم و جان و خون خود را می دهیم چرا که پدران و بزرگان ما بر این ایمان بوده و جان خود را داده اند.

امام جمعه جیرفت: جبهه امروز در تپه های عقیدتی است/ دشمن به دنبال تغییر افکار ملت ها است.

حضرت خجت‌الاسلام والمسلمین میثم طارم، امام جمعه گیرافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت:

وی گفت: آمریکا برای بازگشت به برجام چاره ای جز لغو تحریم ها ندارد، برنامه ایران مشخص است و طرف مقابل آن است که باید با تصمیم عاقلانه به برجام بازگردد.

امام جمعه گیرافت ادامه داد: ارادت و عشق خاص حاج قاسم به اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) زبانزد خاص و عام است و ایمان و ولایت حاج قاسم همراه با همه مسائل و ابعاد، آن را کامل کرده است. یک انسان کامل

خطیب نماز جمعه گفت: شجاعت، هنرمندی، پایبندی به مسائل دینی، عمیق اندیشی و دانش آموزی به برکت رهبر معظم انقلاب از دیگر ویژگی های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین طارم گفت: جبهه امروز در تپه های عقیدتی است و دشمن به دنبال تغییر افکار ملت ها برای مقابله با آنچه باید از مرزهای ایمان، اندیشه و فرهنگ ناب اسلام محافظت شود، است.

وی گفت: حاج قاسم موحدی شب زنده داری بود و آمریکا معتقد بود با شهادتش می تواند از جبهه مقاومت راه پیدا کند اما شهید سلیمانی در جبهه مقاومت از جانش موثرتر بود.

از کوهبنان جمعه دارم: سردار دلا همیشه خود را سرباز ولایت می دانسته است

حجت الاسلام مرتضی جعفری خطیب جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوا گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و دومین سالگرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از راه های رستگاری شهادت است. در راه خدا».
وی تاکید کرد: در واقع خریدار جان مؤمنان و مجاهدان بسم الله است که در ازای معامله بهشت ​​را به شهدا می دهد.

امام جمعه از کوهبنان افزود: حضرت زهرا(س) برای دفاع از حق و شکستن دروغ و خط انحراف در راه خدا شهید شد و جان گرانقدر خود را فدا کرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: شهید سلیمانی همیشه آرزوی شهادت داشت اما در نهایت نتیجه کار خود را دید و به پاس خدمات و کارهایش جایزه گرفت در حالی که توسط دوست داشتنی ترین، منفورترین و پست ترین مرد زمانه یعنی ترامپ به شهادت رسید. .

وی یادآور شد: اخلاص سردار مقتول حاج قاسم سلیمانی مشخص بود، او همیشه برای گمنامی خود می جنگید و همه آثارش رنگ و بوی خدایی داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: سردار دلا همواره خود را سرباز ولایت دانسته است زیرا فرمان مقام معظم رهبری را فرمان خداوند و فرمان امام زمان (عج) می دانستند.

امام جمعه طغرالرد: در عرصه دفاع از ولایت باید از حضرت زهرا پیروی کنیم

حاطب جمعه طغرالرد پس از دعوت همگان به تقوا گفت: مردم در مراسم نهم دی ماه ثابت کردند که همواره هوشیار و هوشیار نسبت به نقشه های دشمنان و معاندان هستند و با حضور به موقع از نظام و ولایت دفاع خواهند کرد. ”

حجت الاسلام یاور نجم الدینی افزود: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی هستیم. خط جهاد و مقاومت با انگیزه قوی ادامه خواهد داشت، اما به فرموده مقام معظم رهبری فقدان شهید عزیزمان تلخ است، خیس خواهد شد.

خطیب جمعه طغرلجرد افزود: یکی از درس هایی که می توان از مکتب این سردار نامی گرفت، درس وحدت و همدلی است.

وی بیان کرد: باید به وحدت حول محور ولایت و رهبری توجه کنیم. اگر منویات امام با ما یکی بود و راه ایشان را می رفتیم، این هنر نیست. این هنر است.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: امروز عده ای می خواهند برخی مشکلات را به گردن رهبری بیندازند و این توطئه دشمنان است. مومن انقلابی همیشه ولایتمدار است حتی در شرایط تحریم.»
خطیب جمعه طغرلجرد افزود: پنجشنبه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، در عرصه دفاع ولایت باید از حضرت زهرا پیروی کنیم، زهرا عطار با تمام عظمت خود را سرباز ولایت و رهبری می داند که بود. یک شهید


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید