برخی می خواهند ملت ما در مقابل آمریکا تعظیم کند!/ مردم اسلام را انقلاب کردند


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807821

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله ملکوتی اذعان داشت: آمریکا را خدای دنیا می دانند و برخی در داخل این موضوع را قبول دارند و می خواهند ملت ما در مقابل آمریکا سرخ شود، در حالی که پذیرش چنین چیزی خیانت به خون شهداست و ملت ما چنین ذلتی را نمی پذیرد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آناج، آیت الله ملکوتی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی پیش از نماز جمعه و 22 بهمن در تبریز گفت:

وی ادامه داد: دشمن وقتی ببیند ما در راه درست هستیم از مخالفت با ما دست بر می دارد و از او عقب نشینی نمی کنیم.

سخنگوی ویژه راهپیمایی امروز 22 بخمن مردم تبریز با بیان اینکه مردم ما با رهبری امام خمینی (ره) موفق شدند طاغوت را شکست دهند، گفت: انقلاب.

وی با بیان اینکه چرا انقلاب در کشورهای دیگری که می خواستند انقلاب کنند به پایان نرسید، گفت: دلیل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتحاد مردم و درایت امام و رهبر انقلاب بود. “

این نماینده مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: آمریکا را خدای دنیا می دانند و عده ای در درون آن این موضوع را قبول دارند و می خواهند ملت ما در برابر آمریکا سرخ شود، در حالی که پذیرش چنین چیزی خیانت به خون شهدا و ملت ماست. چنین تحقیرهایی را نمی پذیرد..

وی افزود: مردم ما با شعار استقلال و عدم پذیرش سلطه بیگانگان انقلاب کرده اند تا اینکه قبل از انقلاب اسلامی در ایران حکومتی بدون اراده بیگانگان تشکیل شد.

ملکوتی ادامه داد: اینکه پایه های اصلی انقلاب مساجد، هیئت ها و تکایای شهرداری بوده نشان می دهد که مردم ما برای اسلام انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی مردمی و ولایتمدار است، گفت: دولت مردمی که با امید تمام در کنار نظام جمهوری اسلامی ایستادند و امیدواریم این دولت ولایی امیدی را که مردم پیدا کرده اند زنده نگه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید