بسیج اصناف برای اصلاح ساختار اقتصادی


ساعت: 00:17
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837916

رئیس سازمان بسیج اصناف گفت: مردم توجه داشته باشند که کالاهای اساسی زیاد است و نگرانی بابت کمبود کالا وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور «بسیج» گفت: اصناف، بازاریان و بخش خصوصی باید به تعهد قانونی نظارت و بازرسی عمل کنند.

به گزارش بسیج اصناف، دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، تجار و فعالان اقتصادی در خصوص اجرای طرح یارانه ای دولت که به تصویب مجلس رسید. و همچنین دستورات مقام معظم رهبری. با توجه به حمایت افراد در حمایت از طرح های اقتصادی دولت، سازمان بسیج صنفی، تجار و فعالان اقتصادی و کلیه اقشار ذیربط در سراسر کشور، همانند شش ماه گذشته در کمک به دولت در بحث بازرسی و نظارت، انشالله بیشتر فعال از قبل آنها این اقدامات را با محوریت جهاد کشاورزی و سازمان های سکوت دنبال خواهند کرد.

حسن پور افزود: از سوی دیگر جلسات متعددی با اتحادیه های صنفی، اصناف و اتاق های بازرگانی سراسر کشور برگزار شده و آمادگی کامل برای اجرای این طرح بسیار مهم اقتصادی وجود دارد. امیدواریم با اجرای صحیح این طرح، ریشه فساد و رانت در طول سالیان متمادی باشد. ما سالهاست که از این مشکل رنج می بریم.

رئیس سازمان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور «بسیج» گفت: اصناف، بازاریان و بخش خصوصی باید به تعهد قانونی نظارت و بازرسی عمل کنند.

وی افزود: از همه اصناف و بازاریان می خواهم با رعایت عدالتی که از اکثریتشان می دانیم، به مردم اطمینان خاطر بدهند تا بتوانیم با توفیق الهی از این وضعیت موفق خارج شویم و بتوانیم ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده، هماهنگ و همدل باشیم. از سوی دیگر، مردم باید بدانند که کالاهای اساسی فراوان است و نگرانی برای کمبود کالاها وجود ندارد.

حسن پور در پایان گفت: امیدواریم این اقدام بسیار موثر دولت مقدمه ای برای رونق اقتصادی و همچنین رونق کسب و کار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید