بسیج دست قدرتمندی در دفاع از ارزش های اسلام گران قیمت است

ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786269

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته بسیج تاکید کرد: این نهاد مقدس همواره دست پرتوان مقام معظم رهبری و نظام مقدس در دفاع از ارزش های اسلام بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی ارتش، آتش نشانی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد و این هفته را به بسیجیان سراسر کشور تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

خطر پنجم که در فرمان تاریخی امام خمینی (ره) دن بسیج نامیده می شود، منبع شکل گیری، ترویج و تعمیق فرهنگ بسیجی و یادآور مجاهدت و فداکاری زنان و مردان در پاسداری از ارزش های اسلام و دفاع از کیان است. ایران اسلامی در عرصه های مختلف دفاعی. ، فرهنگ، اعتقادات، سازندگی و عرصه های دیگر با تمام توان وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگ ناب و ماندگار اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

این روز گرانقدر نماد شکل گیری خطی اصیل مبتنی بر بصیرت انقلابی، اخلاص و فداکاری است و مروری بر سوابق باشکوه بسیج در حوادث مهم و جاری ایران اسلامی نشان می دهد که نگاه عمیق و دوراندیشانه معمار بزرگ. انقلاب برای شکل دادن به این نهاد انقلابی. انقلاب از نظر روحی پشتیبان این اندیشه بزرگ مقابله با همه توطئه‌ها و افکار شوم دشمنان بود و این نهاد مقدس همواره دست قدرتمندی برای ولایت فقیه و نظام مقدس ما در دفاع از ارزش‌های اسلام عزیز بوده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با دفاع و تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان کشور عزیزمان، یاد و خاطره شهدای بسیج را گرامی داشته و آمادگی خود را برای دفاع از تمامیت ارضی خود در کنار سایر نیروهای مسلح و به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا اعلام می دارد. رئیس کل نیروهای مسلح و منافع ایران اسلامی و ایثار در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید