به دنبال تغییر در تعرفه مصرف کنندگان گاز پرمصرف هستیم

زمان: 16:18
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778935

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی برای مشترکان پرمصرف گاز طبیعی جریمه می شود، اعلام کرد که شرکت ملی گاز به دنبال تغییر تعرفه برای آنها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا جولایی با اشاره به آغاز دومین موج سرما از ابتدای پاییز امسال گفت: این موج سرما احتمالاً ثابت خواهد بود و دمای هوا در همان سطح باقی می ماند و حتی کمتر هم می شود. با توجه به عدم تعادل در بخش انرژی (که در گاز، برق و سایر محصولات وجود دارد)، ما باید سه کار را انجام دهیم. یکی توسعه منابع تولید است. امسال آخرین سکوی گازی که سکوی فاز 14 و پالایشگاه مربوطه است در زمستان آماده می شود و توسعه پارس جنوبی تکمیل می شود و دیگر توسعه ای در پارس جنوبی نداریم.

وی افزود: از سوی دیگر پس از افزایش منابع باید به ارتقای بهره وری و تولید پایدار توجه شود و اقدامات انجام شده در این زمینه در بخش های تعمیراتی از جمله تعمیرات پالایشگاهی، تعمیرات سکو، خطوط لوله و … تقریبا کامل شده است. . »و در چند روز آینده ، تعمیر همه این قطعات به پایان می رسد و ما ظرفیت کامل تولید را خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ذخیره گاز در مخازن سراجه و شوریجه گفت: ذخیره سازی به اندازه ای که مخزن می تواند انجام دهد انجام می شود و امیدواریم بتوانیم در زمستان با ظرفیتی که داریم از آنها استفاده کنیم. خواستن.”

وی با تاکید بر اینکه قسمت سوم کار «مدیریت مصرف» است، افزود: در قسمت مدیریت مصرف، دو قسمت را تقسیم بندی کرده ایم. بخشی از کار مدیریت مصرف بخش دولتی است. در بخش دولتی ، ما قسمت اول کار را انجام داده ایم. مصوبه ای از وزیر نفت دریافت کرده ایم که بر تمامی ساختمان های اداری، مراکز تفریحی و شهرهای سراسر کشور نظارت داشته باشیم و در صورت عدم رعایت الگوی مصرف اعلام شده، این مصرف را به طرق مختلف تنظیم می کنیم. در وزارتخانه های دیگر بخشی وجود دارد که ما همچنین از کابینه خواسته ایم تا تأیید معاون اول رئیس جمهور را دریافت کند و بتواند هزینه های ادارات دولتی را کنترل کند ، به عنوان مثال با تعطیل کردن خانه های خود در روزهای تعطیل و آخر هفته یا ایجاد موترخانه. به

مدیر اعزام شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: قسمت دیگر کنترل مصرف در بخش های داخلی و تجاری است. در بخش صنعتی و تجاری ممکن است محدودیت هایی داشته باشیم. جایی که می توانند از سوخت استفاده کنند تقریبا تحویل داده شده و اکنون قابل قبول است و می توانند از سوخت دوم خود استفاده کنند، البته این کار مستمر است و پر شدن باک های آنها تا پایان زمستان ادامه دارد، اما اکنون ظرفیت مخازن در گیاهان تغذیه کمتر از سال گذشته بیشتر از.

جولای گفت: “در بخش خانگی نیز مردم باید از الگوی مصرف پیروی کنند که ما باید از مردم بخواهیم تنظیمات و مواردی مانند رادیو را دنبال کنند.” این امر با تنظیم دیگهای بخار برای دستیابی به مصرف مطلوب انجام می شود ، زیرا ما نمی توانیم امسال تمام نقاط را پوشش دهیم ، اگرچه سال گذشته ما هیچ مورد خاصی نداشتیم ، اما با این نوع مصرف همه چیز ممکن است.

وی افزود: اگرچه دما نیز مهم است، اما از آنجایی که میزان بارندگی نسبت به سال گذشته کمتر خواهد بود و به اندازه پارسال برق و آب نداریم، طبیعتاً فشار افزایش می‌یابد و ممکن است شرایط را کمی سخت‌تر کند. .. “به هر حال ، اینها کارهایی است که ما انجام دادیم.

دیسپاچر شرکت ملی گاز ایران همچنین به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص مشوق و جریمه مشترکان کم مصرف و پرمصرف اشاره کرد و گفت: همکاران ما در مدیریت گازرسانی در صدد اصلاح این مصوبه هستند تا برخی از موارد قانونی حذف شود. محدودیت های. “

جولای گفت: “البته این جریمه باید مطابق با تصویب پارلمان باشد.” ما می توانیم تعرفه ها را تغییر دهیم و تعرفه ها نیاز به تغییر دارند که البته هنوز تاییدیه نداریم اما زمانی که خارج از مدل مصرف باشد اخطار لازم را دریافت می کنند و بر اساس آن در صورت نیاز می توان اقدام قانونی کرد. ، اما بحث جنایات باید به تصویب مجلس برسد تا بتوانیم جریمه ای را وضع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید