بی کیفیتی نان اعتراض شهروندان فارس را به دنبال داشت/ فرصت دو ماهه استاندار به نانوایی های شهر


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819993

بی کیفیتی نان به معضلی تمام نشدنی در فارسان شهری بیش از 100 هزار نفری ناراضی از کیفیت این غذا تبدیل شده و این بی کیفیتی نان همواره اعتراض شهروندان و برخی مسئولان را برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، بی کیفیتی نان به معضلی تمام نشدنی در شهرستان فارسان، شهری بالغ بر 100 هزار نفری که از کیفیت این غذا ناراضی هستند، تبدیل شده است و این بی کیفیتی نان همواره اعتراض شهروندان و برخی مسئولان را برانگیخته است. چهره ها
احمدی یکی از همشهریان فارسانی می گوید: مجبور شدیم با افزایش قیمت نان میزان ضایعات را کاهش دهیم، اما با توجه به کیفیت پایین نان در شهرمان، ضایعات همچنان به قوت خود باقی است، بنابراین کیسه های نان خشک بارگیری می شود. نان خشک هر روز در خیابان ها.»
وی افزود: برای تولید نان باکیفیت نیاز به آرد مرغوب و برای آرد مرغوب به گندم باکیفیت نیاز داریم و اگر نان با کیفیت و مشکلات بهداشتی پخته شود و مواد افزودنی مجاز نیز در نظر گرفته شود، بی شک شاهد استقبال مردم خواهیم بود. رضایت، مشکلات حل خواهد شد.

برای تولید نان مرغوب به آرد مرغوب نیاز داریم
یکی از نانوایان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: البته هر فردی که در این زمینه تولیدکننده است به دنبال تهیه و تولید نان باکیفیت است بنابراین برای تولید نان باکیفیت آرد مرغوب داریم.
وی بابیان اینکه نان در کیفیت نان مقصر نیست، گفت:
نانوایان باید در پخت نان و افزودنی های نان دقت بیشتری داشته باشند
آقای فدایی یکی از بازرسان می گوید که کیفیت آرد شهر فارسان خوب است و همان آرد استفاده شده در آن شهر در سایر شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری استفاده شده است.
فدای افزود: با توجه به اینکه سهمیه آرد در شهرک فارسان از کارخانه سلیس است. بنابراین مشکل از کیفیت آرد نیست، بلکه نانوایی ها باید در پخت نان و افزودنی های نان دقت بیشتری داشته باشند و نانوایی ها را به روز کنند.

فرصت دو ماهه استانداری برای نانوایان شهرستان فارسان
سیدهادی صالحی فرماندار فارسان در جلسه ای با حضور نماینده اداره غلات، نماینده تعزیرات، رئیس نانوایان و نانوایان فارسان به نمایندگی از نانوایان سراسر شهرستان، بازرسان تعزیرات و مدیران کانال های مجازی در محل سکونت شرکت کرد. وی ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان به عموم مسلمانان به ویژه مردم مومن و شریف شهرستان گفت: مشکلات و مشکلات نانوایان و دغدغه هایی که همشهریان عزیز در شهرستان فارسان در خصوص کیفیت نان داشتند. .
وی افزود: قشر زحمتکش نانوایان مطالباتی داشتند که در این جلسه مطرح و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد که امیدواریم تا دو ماه آینده شاهد تغییراتی در کیفیت و خدمات رسانی به مردم باشیم.
وی خاطرنشان کرد: 96 نانوایی در شهرک فارسان مستقر و خدمات رسانی می کنند و در آینده با سایر نانوایان نیز جلساتی برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: در این جلسه 16 نکته به تصویب رسید که انشالله با همکاری قشر زحمتکش نانوایان و کارکنان جهاد کشاورزی و صنوف مربوطه محقق خواهد شد.
استاندار در پایان جلسه دو ماه به نانوایان فرصت داد تا کیفیت نان خود را به حد قابل قبولی ارتقا دهند در غیر این صورت با جریمه نقدی و کسر سهمیه اضافه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید