تبیین ابعاد فردی وظیفه عمومی حاج قاسم/ مقاومت در برابر دشمن از ویژگی های بارز شهید سلیمانی است.

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799500

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد بزرگی است که تبیین شخصیت او سال ها طول می کشد، گفت: این وظیفه همگانی است که ابعاد شخصی این اسطوره ملی را به همه دنیا تبیین کنیم و به آن توجه کنیم. قدم کوچک در این راه بزرگ برای رسیدن به مرحله ظهور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید ضیاء الدین عالی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میامی در گفت و گو با مرآت در خصوص تبیین شخصیت های مهم و تاثیرگذار انقلاب اظهار داشت: تبیین و توضیح دهید. مردم را بشناسید.

علی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد بزرگی است که تبیین شخصیت او سال ها طول می کشد، افزود: وظیفه همگانی است که ابعاد فردی این اسطوره ملی را به همه جهانیان تبیین کنیم و برای رسیدن به آن گامی کوچک برداریم. “بیا بلند شویم.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه شخصیت حاج قاسم برای اکثریت مردم قابل درک است، تصریح کرد: خلاصه کلمه جهاد در شهید سلیمانی نشان از سخاوتمندی و جهادی بودن وی دارد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نشان از یک جهادگر تراز انقلاب بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی مردی است که دیگران را بسیار دوست دارد و جان خود را فدای دیگران می کند و برای اسلام و ایران می جنگد.

علی با اشاره به اینکه هر جا که نیاز به شهید سلیمانی بود، ایشان حضور داشتند، گفت: شهید سلیمانی اهل تلاش و کوشش فراوانی بود که هر جا و هر جا که لازم بود در آنجا حضور داشت. و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام می دهد.

سخنگوی سپاه میامی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد مقاومت بود، گفت: باید از این شهید درس بگیریم و همه جا با ظلم و دشمنی مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از شهید سلیمانی درس گرفت، گفت: جوانان باید بدانند که اگر می خواهند از شهید سلیمانی الگو بگیرند باید در امر تحصیل کوشا باشند و در این راه اهتمام و پشتکار را در نظر داشته باشند. علم و پیشرفت کشور.»

علی با بیان اینکه اگر دشمن را خوب بشناسیم می توانیم در مقابل دشمن پیروز شویم، تصریح کرد: این نشان از یک فرمانده دیده بانی در میدان است. شهید سلیمانی مردی بود که همه مشکلات را با هوش بالا رصد می کرد و در محیط حضور داشت و می تواند در همه عرصه ها موفق باشد.

نماینده ولی فقیه سپاه مقاومت در میامی با اشاره به اینکه ناوشکن داعش خدمت بزرگی به بشریت کرده است، گفت: 90 درصد سوریه، 50 درصد عراق، 23 درصد لبنان به طور کامل در دستان است. داعش و شهید سلیمانی در منطقه حضور داشتند گره ها باز شد و این باعث نابودی داعش در منطقه شد.

وی با بیان اینکه اخلاص بالا باعث محبوبیت حاج قاسم در سراسر جهان شده است، افزود: خدمات سرداردلا سال ها توانسته مردم را دور خود جمع کند و آثار همه این اقدامات جهادی شهید سلیمانی در منطقه احساس می شود.

علی با اشاره به اینکه بارها اقدام به کشتن شهید سلیمانی کرده بودند، خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی قطعی بود اما فرصتی نمانده که اقدامات وی در معرض دید همگان باشد و سپس آرزوی قلبی شهید بود. سلیمانی که به یاران شهیدش بپیوندد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید