تبیین جهاد; فرصتی برای کسانی که رسانه ای در اختیار دارند


ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۱۹
کد خبر: 1889005

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری پیشنهاد کرد؛

یوسف افشارنیا گفت: در جبهه انقلاب اسلامی جهاد تبیین فرصتی است برای همه کسانی که توانایی و دسترسی به رسانه دارند و می توانند از رسانه ها برای تبیین اندیشه های ائمه انقلاب استفاده کنند. دستاوردها، آرمان ها، ارزش ها و فضایل انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه همایش خبرنگار حسینی – رسانه عاشورایی تجلیل از فعالان عرصه خبر به مناسبت روز خبرنگار به همت حضرت قمر بنی هاشم (ع) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. مرکز استان با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران فعال در انعکاس اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد. میکند.

افشارنیا افزود: جهاد تبیین در جبهه انقلاب اسلامی فرصتی است برای همه کسانی که توانایی و رسانه دارند و می توانند از رسانه ها برای تبیین اندیشه های ائمه انقلاب و دستاوردها، آرمان ها استفاده کنند. ارزش ها و فضائل انقلاب که در جنگ ترکیبی و جنگ روایاتی مورد هجمه دشمن قرار گرفته و سعی در تخریب، خنثی کردن یا انحراف آنها دارد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تغییر و تحریف آرمان های حراست مقدس، آرمان های ائمه انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی، همت مجاهدین و رسانه ها ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: شاهد انواع هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بوده ایم و یکی از مصادیق آن در روزهای اخیر حمله به عفاف و حجاب، حمله به محور است. مقاومتی که عزیزان رسانه می شناسیم.

وی افزود: در جهاد باید با علم به این موضوع تبیین شود که مخاطبان اصلی و جهادگران اصلی صاحبان قلم و رسانه، سایت و منبر و رسانه ملی رسانه مکتوب هستند. به مولفه های تبیین مقام معظم رهبری توجه کنیم.

افشار نیا برخی از اصول جهاد تبیینی را برشمرد و بر لزوم فعالیت هنرمندان در عرصه جهاد تبیینی تاکید کرد و گفت: اولین اصل در جهاد تبیینی احترام به کارکردهای خبری و جنبه های زیباشناختی و هنری آن است، یعنی باید توجه داشته باشیم. هنرمندانه به مسئله برخورد کنید

وی حضور با تعهد، تعهد و اعتقاد در عرصه جهاد تبیینی و جهادی بودن آن حضور را از دیگر اصول جهاد تبیینی برشمرد. چون در جنگ روایی و جنگ روانی در یک میدان کامل هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری، عدالت خواهی را از دیگر اصول جهاد تبیینی برشمرد و گفت: رسالت اصلی ما در جهاد تبیینی، تبلیغ اندیشه های ناب اسلام و انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی است. آرمان های امامان انقلاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید