تقویت احساس امنیت مسافران نوروزی در استان یزد با حضور نیروی انتظامی


ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819674

آیت الله ناصری سخنگوی مقام معظم رهبری در استان یزد گفت: حضور نیروی انتظامی امسال این احساس امنیت را در بین گردشگران تقویت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با ارزیابی فعالیت های پلیس برای حل جرائم و حفظ امنیت عمومی گفت: امسال اقدامات بسیار خوبی در راستای تامین نظم و امنیت انجام شده است. مسافران و مسافران نوروزی و هماهنگی خوبی بین پلیس و ارگان های مختلف وجود داشت.

وی با بیان اینکه خانواده ها یزد را برای سفر انتخاب می کنند زیرا یزد از لحاظ اخلاقی، معنوی و اجتماعی همواره استانی امن محسوب می شود، افزود: حضور نیروی انتظامی امسال این احساس امنیت را در بین گردشگران تقویت کرده است.

ناصری با بیان اینکه پلیس یزد با مردم و حتی متخلفان برخورد می کند بردبار و ملایم است، گفت: این رفتار باعث رضایت مردم می شود و باعث می شود مردم با این روحیه در کنار پلیس احساس امنیت کنند.

امام جمعه یزد ادامه داد: لازمه کار برای خدا و رضای خدا و خدمت به مردم، تسلی خاطر مردم است و در این صورت خدمت به بندگان خداوند مورد رضایت خداوند متعال خواهد بود.

وی مهربانی و مراقبت را دو مولفه اصلی پلیس دانست و گفت: پلیس باید مراقب نقشه ها و عوامل دشمن و تحرکات برهم زننده نظم و امنیت باشد و برای تامین آسایش و امنیت مردم تلاش کند. با وضوح

ناصری گفت: خوشبختانه پلیس یزد دارای هر دو مولفه است و به همین دلیل از نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم در آینده نیز با جدیت و احساس مسئولیت بیشتر به تلاش خود ادامه دهید و از خداوند متعال علو درجات خود را خواستار باشید. کار کنید.”

امام جمعه یزد با بیان اینکه خدمت به مردم اجر و ثواب فراوانی دارد، افزود: رضایت خداوند متعال از زحمات انسان از هر جایزه ای ارزشمند است و امیدواریم ثمره این خدمات برای همه احساس شود.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید