تلاش برای ترویج و توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی از ویژگی های مهم شهید مجیدی بود


ساعت: 14:25
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818505

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی اخلاق قرآنی را مهم ترین ویژگی شهید مجیدی خواند و گفت: شهید مجیدی با عمل خود جوانان با ارزش های دینی و انقلابی را جذب می کند و این شهید عزیز در محله خیابان عاشورای اراک بسیار شناخته شده است. . و در توسعه اخلاق و فرهنگ قرآنی می کوشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ سرهنگ پاسدار گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در دیدار با فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم سردار سعید گفت: مجیدی: سردار شهید سعید مجیدی از پاسداران دلاور و دلیر استان مرکزی بود که با ولایتمداری و شهادت طلبی خود همواره در راه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی پیشگام بوده است.

وی اخلاق قرآنی را مهمترین خصلت شهید مجیدی عنوان کرد و افزود: شهید مجیدی با عملکرد خود جوانان با ارزش های دینی و انقلابی را جذب می کند و این شهید عزیز در منطقه عاشورایی اراک شهرت زیادی دارد. یکی از قاریان و حافظان قرآن بود که قرآن همواره مشوق و در پی توسعه اخلاق و فرهنگ قرآن بوده است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: شهید مجیدی در کنار ویژگی های استثنایی از جمله تواضع و فروتنی، ورزشکاری با اخلاق و حرفه ای بود و رفتار استثنایی این شهید عزیز نشان از تربیت متدین، مؤمن و انقلابی داشت. خانواده.

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید مجیدی با انتخاب جهاد فی سبیل الله عزت و سربلندی دوباره برای اسلام و انقلاب اسلامی آفرید و این شهید عزیز از افتخارات استان مرکزی و مردم استان در به افتخار شهید، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید