تنها پرچم یگانه اسلام ناب پرچم جمهوری اسلامی است

مدیرکل کمک ها و امور خیریه استان قزوین:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تنها پرچم اسلام ناب محمدی پرچم جمهوری اسلامی است و مردم در آن روز با صبر و بصیرت در کنار آن پرچم ایستادند و در آن روز به همه دشمنان اسلام ضربه زدند. .

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیر کل کمک های خیریه و خیریه استان قزوین در مسجد جامع شهر اسفرورین تاکستان استان قزوین برگزار شد. وی گفت: نشانه، هویت و ساختار روز نهم آگاهی، بصیرت و معرفت با محوریت خنثی سازی اهداف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: تنها پرچم اسلام ناب محمدی، پرچم جمهوری اسلامی است و مردم با صبر و بصیرت در آن روز پای آن پرچم ایستادند و در آن روز بر دهان همه دشمنان اسلام زدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیز گفت: آنچه از بزرگان جامعه دینی آموخته ایم این است که برای رسیدن به اصل ظهور در تاریخ ما راهی جز انقلاب اسلامی وجود ندارد. شاید از دست دادن مردم این مکتب پاک را کند کند اما این باور محقق خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی گفت: امروز انقلاب اسلامی عرصه کسب تجربه در حکومت داری در عصر ظهور است. 18 آذر این است که بصیرت و علم داشته باشیم که پای امام و نایب امام بایستیم. امروز علم اسلام بر دوش هیچکس نیست مگر اینکه پای اسلام و دین بایستد.

وی افزود: مراد از بصیرت و علم، علم و دانش، مقام و سواد علمی نیست، بلکه بصیرت و علم در مقابل جهل است. ما باید دانش تفکر و قدرت تشخیص را فعال کنیم

این جامعه امتحانات و امتحان نهایی زمانی تکمیل می شود که بصیر باشد و توانایی تشخیص و عمل را داشته باشد.

مدیر کل کمک ها و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: امروز برای من و شما دوران بصیرت و درک است که اگر آگاه و بصیر باشیم می توانیم پای اسلام و انقلاب اسلامی بایستیم. ایستادن در پای امام بصیرت می خواهد و این بصیرت و معرفت به مرور زمان شکل می گیرد. آن دروغگوهایی که امروز چون در مسند نیستند می گویند انقلاب اسلامی انقلابی است که از جمهوری و مردم پیروی نمی کند، نه تنها علیه انقلاب و اسلام موضع گرفته اند، بلکه در مقابل اصل انقلاب هم موضع گرفته اند. توحید

حجت الاسلام مجیدی در ادامه تصریح کرد: 18 آذر عرصه بصیرت و بصیرت است. چشم اندازی که از سوی مقام معظم رهبری در تبیین جهاد صادر شد و انجام آن بر همه ما واجب است. برخی از مشکلات جامعه ناشی از بی کفایتی برخی مدیران و زیاده خواهی و ثروتمندی برخی افراد است. اما اینها دیگر بهانه ای نیست که پای انقلاب باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی با همه ایراداتش با همت مردم آغاز شد، شکل گرفت و ادامه خواهد داشت. تلاشی که با بصیرت مردم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه به مقاومت حماس در برابر اسرائیل اشاره و تصریح کرد: حماس سیطره آمریکا بر جهان را شکسته و از هم پاشیده است. صدای بمب و موشک اسرائیل فریاد مرگ اسرائیل است و امروز حماس کنترل روانی آمریکا را بر جهان شکسته است. الگوی حماس در مقابله با ظلم، اسرائیل و آمریکا ملت انقلابی ایران است و وظیفه ماست که با بصیرت، دانش و آگاهی با انقلاب خود مقابله کنیم و مایه امید و شور همه آزادی خواهان جهان باشیم.



آیا این خبر مفید بود؟