تنها پزشک کلینیک اکه سعود نمی تواند به همه بیماران پاسخ دهد

زمان: 11:32
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777043

کشیش سالم محمد درهشان از فعالیت های تنها یک پزشک در درمانگاه شبانه روزی این شهر خبر داد و گفت: یک پزشک نمی تواند حجم بیماران را در این مرکز تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روحانی حلیم محمد درهشان ، عضو شورای اسلامی استان و همچنین عضو شورای اسلامی شهر یکی سعود ، در مصاحبه با عصراترک اظهار داشت: باید 4 پزشک فعال وجود داشته باشد ، اما فقط یک پزشک فعال مشاهده می شود.

وی افزود: چندین ماه است که درمانگاه شهر جک سعود 24 ساعت شبانه روز باز است و ساکنان با توجه به سوار شدن خدمات خوبی را دریافت می کنند اما در پنج روز 3 نفر از 4 پزشک این کلینیک کاهش یافته اند

درهشان علت کاهش تعداد پزشکان در این مرکز را عدم پرداخت حقوق پزشکان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تنها پزشک فعال در این مرکز به دلیل حجم زیاد کار ، بعدازظهر را فقط برای اورژانس توزیع می کند. بیماران.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یکه سعود خاطرنشان کرد: این در حالی است که بیماران در مراکز کلاته ابریشم ، حصارچه و باغلک نیز بیماران خود را به این مرکز ارجاع می دهند ، زیرا کلینیک یکه سعود 24 ساعته باز است و پزشک نمی تواند به همه بیماران پاسخ دهد. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید